Arne Bruylants Geplaatst: 19 maart 2009 Rapport Geplaatst: 19 maart 2009 Packie heeft mij al drie keer gebeld om de missie Ransom te starten, maar Niko zegt steeds dat hij andere dingen te doen heeft, terwijl ik helemaal niet met een andere missie of iets dergelijks bezig ben. Hoe komt dat? Reageren
Scarface92 Geplaatst: 19 maart 2009 Rapport Geplaatst: 19 maart 2009 Voordat je de missie 'Ransom' kunt spelen moet je eerst I'll Take Her, Photo Shoot en Late Checkout voltooien. Reageren
Arne Bruylants Geplaatst: 19 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 maart 2009 Voordat je de missie 'Ransom' kunt spelen moet je eerst I'll Take Her, Photo Shoot en Late Checkout voltooien. Die heb ik nochtans al uitgespeeld Reageren
Arne Bruylants Geplaatst: 19 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 maart 2009 Heb het al gevonden: ik had die ontvoeringsmissie al gedaan, maar blijkbaar was mijn vooruitgang niet opgeslagen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.