Jump to content

wat is de vetste cheat in vc

Recommended Posts

Geplaatst:

Mijn meest gebruikte en beste cheats:

getthereamazinglyfast = Hotring Racer

seaways = Rijen op water

aspirine = volle healt

Geplaatst:

Ik vind onspeed wel lol...Ook vind ik comeflywithme heel leuk. Als je de toest 6 indrukt op het nummeriek eiland vlieg je vet hoog. :)

Geplaatst:

Ik heb ps2 maar ik vind de cheat dat burgers met wapens rondlopen en oorlog voere das lache joh

Geplaatst:
Ik heb ps2 maar ik vind de cheat dat burgers met wapens rondlopen en oorlog voere das lache joh

ik von dat toch beter in GTA III

Geplaatst:

ik vind de cheat van de tank wel gaaf, maar het nadeel is dat je als je die cheat hebt gebruikt, gta niet meer 100% kan uitspelen :(

Ik heb die scheat ook een paar keer gebruikt, en met nog 4 missies te gaan, sta ik nog maar op 90 procent ofzoow :(

Ik heb zelfs alle andere missies al uitgespeeld, de hidden packages gevonden enzovoort.

ik was druk bezig met het uitspelen (ongeveer 60%) en toen las ik op internet dat als je de cheat panzer gebruikt, dat je gta niet meer totaal kon uitspelen. Eerst geloofde ik dit niet, maar het blijkt dus toch waar te zijn

Geplaatst:

ik von dat toch beter in GTA III

ja daar was da echt gestoord

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...