Simsfan88 Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Geplaatst: 15 mei 2005 Mijn meest gebruikte en beste cheats: getthereamazinglyfast = Hotring Racer seaways = Rijen op water aspirine = volle healt Reageren
bjorn13 Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Geplaatst: 15 mei 2005 :rolleyes: deze gebruik ik het meeste leavemealone aspirine profesionalstools Reageren
Eclipse Geplaatst: 16 mei 2005 Rapport Geplaatst: 16 mei 2005 Ik vind onspeed wel lol...Ook vind ik comeflywithme heel leuk. Als je de toest 6 indrukt op het nummeriek eiland vlieg je vet hoog. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 16 mei 2005 Rapport Geplaatst: 16 mei 2005 CERTAINDEATH ROCKANDROLLMAN Die twee bij elkaar, krijg je een echt HardRocker Reageren
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 18 mei 2005 Rapport Geplaatst: 18 mei 2005 Ik heb ps2 maar ik vind de cheat dat burgers met wapens rondlopen en oorlog voere das lache joh Reageren
Tha Real G. Geplaatst: 18 mei 2005 Rapport Geplaatst: 18 mei 2005 Ik heb ps2 maar ik vind de cheat dat burgers met wapens rondlopen en oorlog voere das lache joh ik von dat toch beter in GTA III Reageren
Hunter Geplaatst: 18 mei 2005 Rapport Geplaatst: 18 mei 2005 ik vind de cheat van de tank wel gaaf, maar het nadeel is dat je als je die cheat hebt gebruikt, gta niet meer 100% kan uitspelen Ik heb die scheat ook een paar keer gebruikt, en met nog 4 missies te gaan, sta ik nog maar op 90 procent ofzoow Ik heb zelfs alle andere missies al uitgespeeld, de hidden packages gevonden enzovoort. ik was druk bezig met het uitspelen (ongeveer 60%) en toen las ik op internet dat als je de cheat panzer gebruikt, dat je gta niet meer totaal kon uitspelen. Eerst geloofde ik dit niet, maar het blijkt dus toch waar te zijn Reageren
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 21 mei 2005 Rapport Geplaatst: 21 mei 2005 Ik heb ps2 maar ik vind de cheat dat burgers met wapens rondlopen en oorlog voere das lache joh ik von dat toch beter in GTA III ja daar was da echt gestoord Reageren
bigG Geplaatst: 21 mei 2005 Rapport Geplaatst: 21 mei 2005 nuttertools lekr met je minigun enzo alemaal mense overhoop sgiete :ph34r: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.