Jump to content

GTA IV MP Tip (Free Mode)


-Nico-Bellic-

Recommended Posts

Als je online bezig bent, ga je naar playboys X huis. hier komt bijna niemand. Als je nu een sniper van tevoren pakt, kan je vanaf het dak de mensen dood schieten die naar je toekomen om je te vermoorden. Je kunt ook naar het Majestic Hotel. Als je bij het vliegveld bent vlieg je met een helikopter naar 1 van de 2 plekken toe. Je laat je helikopter iets boven het dak zweven en je springt eruit.

Gr Nico Bellic :puh:

Bewerkt: door -Nico-Bellic-
Link to comment
Delen op andere websites

wat heeft het voor zin?? er zijn zo veel mooie sniper plekken...en het heeft weinig zin om bij playx zn huis te gaan zitten als daar toch niemand komt :)

o en BTW, ja kan ook via de brandtrap en het flatgebouw er naast in playboys huis komen hoor :Y

Link to comment
Delen op andere websites

in MP komt er niemand naar je toe hoor. Ze hebben het namelijk te druk met de lol verpesten voor anderen. Het spawnen van 500 boten schijnt namelijk erg leuk te zijn. Vind je het gek dat de servers vast lopen? Maar dan licht het opeens aan mijn PC, natuurlijk. Of nee, ze rijden in een auto die 1000KM/p uur gaat. Of nee, nog beter, we maken onszelf onzichtbaar, en rijden tegen iemand aan die er vervolgens helemaal niets van snap. Of nee, nog beter, we kunnen raketten afschieten met een AK47. Dat is toch leuk als iemand 20 raketten op zich af gevuurd krijgt.

Nee hoor, snipperen is al niet origineel genoeg meer. Je moet minstens een oranje gepanserde heli hebben, en iedereen dood schieten. Dán ben je echt hét mannetje. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

in MP komt er niemand naar je toe hoor. Ze hebben het namelijk te druk met de lol verpesten voor anderen. Het spawnen van 500 boten schijnt namelijk erg leuk te zijn. Vind je het gek dat de servers vast lopen? Maar dan licht het opeens aan mijn PC, natuurlijk. Of nee, ze rijden in een auto die 1000KM/p uur gaat. Of nee, nog beter, we maken onszelf onzichtbaar, en rijden tegen iemand aan die er vervolgens helemaal niets van snap. Of nee, nog beter, we kunnen raketten afschieten met een AK47. Dat is toch leuk als iemand 20 raketten op zich af gevuurd krijgt.

Nee hoor, snipperen is al niet origineel genoeg meer. Je moet minstens een oranje gepanserde heli hebben, en iedereen dood schieten. Dán ben je echt hét mannetje. :Y

Je kunt toch niet spawnen op een xbox of playstation, alleen pc?

Link to comment
Delen op andere websites

in MP komt er niemand naar je toe hoor. Ze hebben het namelijk te druk met de lol verpesten voor anderen. Het spawnen van 500 boten schijnt namelijk erg leuk te zijn. Vind je het gek dat de servers vast lopen? Maar dan licht het opeens aan mijn PC, natuurlijk. Of nee, ze rijden in een auto die 1000KM/p uur gaat. Of nee, nog beter, we maken onszelf onzichtbaar, en rijden tegen iemand aan die er vervolgens helemaal niets van snap. Of nee, nog beter, we kunnen raketten afschieten met een AK47. Dat is toch leuk als iemand 20 raketten op zich af gevuurd krijgt.

Nee hoor, snipperen is al niet origineel genoeg meer. Je moet minstens een oranje gepanserde heli hebben, en iedereen dood schieten. Dán ben je echt hét mannetje. :Y

Je kunt toch niet spawnen op een xbox of playstation, alleen pc?

Ik heb alleen een PC en weet dat het daarop kan. Ik wist niet eens dat PS3 ook MP had, ik dacht dat alleen PC en xbox MP hadden :$

Link to comment
Delen op andere websites

Ik merk het alweer, de PC Multiplayer zuigt, ik heb echt een hekel aan mensen die de servers verpesten door te 'cheaten'..

Lang leve X-Box Live of PSN ^_^

Bewerkt: door RustyRustler89
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...