Jump to content

Multi Theft Auto 1.0 Map editor preview!


Simbad_De_Zeeman

Recommended Posts

Wordt echt een gaaf :D

Zijn jullie (simbad crew) al bezig met een nieuwe versie van jullie mod voor Mta 1.0?

T-T

Ja we zijn er mee bezig inderdaad. Kutmode 0.4 is in de maak, omdat er veel dingen zijn veranderd in de nieuwe mta moeten er een aantal stukken code aangepast moeten worden. Verder komen er wat nieuwe dingetjes in.

Bewerkt: door Simbad_De_Zeeman
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

ik heb de tutorial gevolgd, en hem geinstalleerd enzo, maar als ik hem opstart, krijg ik het laadscherm, maar dan krijg ik ineens een error die ik niet kan zien, maar wel in mn taakbalk staat... hoe kan ik dit verhelpen?

EDIT: nu doet ie het bijna, alleen als ik hem opstart, en op map editor klik, krijg ik het laadscherm, en als ie klaar is met laden, sluit ie af...

EDIT: Ik heb het voor elkaar. als je vista heb, moet je hem even op compatibiliteitsmodus XP zetten.

Bewerkt: door thuron
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
DM is kut race is oldskool :D dan ehb je teminste DD en DM 8)

Race is heel leuk! de huidige dm versie van mta zuigt!, maar de nieuwe dm versie zal niet zuigen. Tenminste dat is wat ik verwacht/weet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...