Jump to content

Wat vind jij ( tot nu toe) het leukste van gta ctw

Recommended Posts

Geplaatst:

Wat vind jij het leukste van Gta ctw?

Ik heb hem zelf nog nie maar daar komt nog verandering..

dus vraag ik aan jullie wat jullie het leukst er van vinden :dans:

Geplaatst:

Ik vind het drugs dealen heel erg tof. Lekker snel geld verdienen. Het verdient beter dan het geld dat je bij missies krijgt. Rockstar heeft uitmuntend gebruik gemaakt van het touchscreen, waardoor je nog meer in het spel mee wordt genomen.

Geplaatst:
Ik vind het drugs dealen heel erg tof. Lekker snel geld verdienen. Het verdient beter dan het geld dat je bij missies krijgt. Rockstar heeft uitmuntend gebruik gemaakt van het touchscreen, waardoor je nog meer in het spel mee wordt genomen.

Ik ook, ik vind het echt een geweldige feature!

Zouden ze eventueel ook in de volgende next-gen GTA moeten stoppen!

Zou echt heel erg cool zijn ;)

Geplaatst:

bedoel jij weer op de ds of op een ander console?

Geplaatst:

bedoel jij weer op de ds of op een ander console?

Met drug verdien je inderdaad erg snel. Had 20 coke gekocht voor $1000 en verkocht voor $7800 ofzo. Dus ja, dat is wel handig. Ook realistisch, is, dat je na het dealen, soms de melding krijgt 'It's a bust!' dan heb je gelijk 2 steer politie :dans:. Trouwens, het afschudden van de politie is ook gaaf. In plaats van dat je vlucht, ram je ze :D.

Geplaatst:

Missies doen, lekker rondrijden, de politie afschudden en de minigames met het touchscreen zijn ook erg leuk :D

Geplaatst:

het feit dat die op ds is, vind ik al top genoeg _O_

maar het drugs dealen is ook vet, helaas heb ik pas 5 weet kunnen kopen omdat ik telkens wordt aangehouden door de politie en dan al mijn drugs op zak heb :schater:

De politieachtervolgingen vind ik ook vet, lekker rammen :)

Geplaatst:

Ik heb al een random character ontmoet

Ze had nog maar kort te leven, dus ze wou een speed date,

Ik moest met mijn auto zo snel mogelijk door de stad rijden en stunts nemen,

Die missie moet je ook eens doen

Dus ik vind allerlei minigames in het spel superleuk

Geplaatst:
Ik heb al een random character ontmoet

Ze had nog maar kort te leven, dus ze wou een speed date,

Ik moest met mijn auto zo snel mogelijk door de stad rijden en stunts nemen,

Die missie moet je ook eens doen

Dus ik vind allerlei minigames in het spel superleuk

Deze heb ik ook gehad dat is een vrouw genaamd Marcy die een Infernus heeft.

Geplaatst:

ik vint het leuk om in die vuilnisbaken rond te neuzen soms vind ik een schoen of een vis en als ik geluk heb een wapen . Maar weet iemand war je die tatoos kan zetten dat lijkt me ook wel erg vet:)

Geplaatst:
Maar weet iemand war je die tatoos kan zetten dat lijkt me ook wel erg vet:)

Moet je naar je GPS gaan en dan klik je vergrootglas tekentje aan 'Odd Jobs' en dan zie je 'Tattoo Parlor' staan, klik erop en je GPS wijst je de weg naar deze mini game ^^

Ik speel ook veel mini games, ze hebben echt leuk gebruik gemaakt van het Touchscreen :)

Geplaatst:

Ik vind het drugs dealen een van de vetste dingen in GTA: CTW. De manier hoe je politie moet afschudden is ook vet gemaakt. En gelukkig benutten ze in GTA: CTW het touchscreen goed :*D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...