~Lance Vance Geplaatst: 21 maart 2009 Rapport Geplaatst: 21 maart 2009 Ik vind het wel lachen dat je af en toe als je een auto jat zo het klepje open moet schroeven en de kabeltjes moet verbinden. Echt grappig Reageren
The Hulk Geplaatst: 21 maart 2009 Rapport Geplaatst: 21 maart 2009 Ik vind het wel lachen dat je af en toe als je een auto jat zo het klepje open moet schroeven en de kabeltjes moet verbinden. Echt grappig Zo is het niet altijd soms moet je ook de code raden om de auto te kunnen kraken en om er vervolgens mee te kunnen rijden. Reageren
viccie211 Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 Ik vind eigenlijk alle minigames met het touchscreen gaaf, maar ik vind die met de schroevendraaier in het slot iritant want ik draai dan meestal te lang dezelfde kant op. Reageren
ssheretic Geplaatst: 24 maart 2009 Rapport Geplaatst: 24 maart 2009 Met een bloedgang over het voedpad rijden Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 24 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 maart 2009 ik vind een beetje rond crossen door liberty city wel vet en dan een beetje choas creeren met de politie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.