gortie17 Geplaatst: 20 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2009 Er is zoon speeltuin in : Broker/Firefly projects. en daar in die speeltuin rijd je met een auto tegen de middelste paal van de schommel aan en wacht je een paar sconden en vlieg je weg Tip 1 : Neem de Linker schommel die gaat sneller en hoger. Tip 2 : let op als je de voorkant van de auto neemt je hebt veel kans om eruit te vliegen. Tip 3 : Let op voor maffia`s of criminelen die zijn er best wel veel in die buurt als je ze omrijd trekken ze je uit de auto en beginnen ze te vechten zorg dus voor veel wapens en body armor. Veel Succes ermee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAIVMASTAH Geplaatst: 20 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2009 Was al bekend. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 20 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2009 Je kan de zoekfunctie gebruiken om te kijken of er al zo topic bestaat. Dit was al heel lang bekend Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gortie17 Geplaatst: 20 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2009 Sorry ik ben nog niet lang lid bedankt voor te tip Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 20 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2009 Die zogenaamde ''zoekfunctie'' vind helemaal niet wat je nou wilt hebben. Als ik intyp Infernus krijg ik bijv het Quiz topic te zien . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 20 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2009 Die zogenaamde ''zoekfunctie'' vind helemaal niet wat je nou wilt hebben. Als ik intyp Infernus krijg ik bijv het Quiz topic te zien . Dat komt omdat er in het quiz topic ooit eens het woordje "Infernus" heeft komen te staan, maar als je dat topic niet wilt hebben, dan sla je dat topic toch gewoon over en kijk je naar het volgende topic? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.