justinvcmodder Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Geplaatst: 9 mei 2005 ik ben een nederlandse tutorial voor smodeleer aan het maken voor de mensen die er om vragen Reageren
justinvcmodder Geplaatst: 9 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2005 (bewerkt) nou ehh ik maak er een hoe je een auto kan maken snap je Bewerkt: 9 mei 2005 door justinvcmodder Reageren
X-Zero Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Geplaatst: 9 mei 2005 kijk hier gewoon,of dat je tut nog niet bestaat.klik Reageren
justinvcmodder Geplaatst: 9 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2005 ahhh oke maar hij staat er niet bij B) maar wel een leuke tut je auto verlagen enne er zijn ook wat mensen die weten niet hoe je een back-up moet maken mischien maak ik daar wel een tut over Reageren
X-Zero Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Geplaatst: 9 mei 2005 ahhh oke maar hij staat er niet bij B) maar wel een leuke tut je auto verlagen enne er zijn ook wat mensen die weten niet hoe je een back-up moet maken mischien maak ik daar wel een tut over dat is een goed idee!!want dat is wel handig. Reageren
justinvcmodder Geplaatst: 9 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2005 ik ga ff me wagens opvoeren :rolleyes: Reageren
Eclipse Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Geplaatst: 9 mei 2005 Gefeliciteerd...géén spam hier a.u.b. <_< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.