Extreme G Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2005 Hoi ik heb een vraag ik heb een filmpje opgenomen hoe kan ik er muziek bij zette?? bedankt :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mania-92 Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2005 Dit kan je doen met windows movie maker. Maar je hebt dit in het verkeerde gedeelte gepost doet moet eigenlijk in het sounds & art gedeelte. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Extreme G Geplaatst: 9 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2005 ok bedankt (sorry dat hij in verkeerde forum staat :unsure: ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mrtuning Geplaatst: 10 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2005 maakt nie uit voor 1 keer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 10 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2005 (bewerkt) Hoi ik heb een vraagik heb een filmpje opgenomen hoe kan ik er muziek bij zette?? bedankt :lol: Toevoeginkje: Je kan ook adobe premiere,windvd creater,pinnacle,imovie(apple systeem) ect. gebruiken Gebruik is google kan je zoveel mee vinden. @tomiboy zulk soort antwoorden gelden hier als spam. Je kon beter zetten dat je het niet erg vind en dan nog een antwoordt op zijn vraag. Bewerkt: 10 mei 2005 door ewoud Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.