Jump to content

kan mijn computer GTA IV aan?


jermat11

Recommended Posts

Nee :klap:

geef wat meer informatie dan alleen nee...

jermat, je processor(techniek) is verouderd. Als je gta iv normaal wil draaien heb je toch echt minimaal een core 2 duo nodig, die volgens de minimale systeemeisen op 1,8 GHZ moet draaien, maar je kunt er beter wat boven zitten: 2,4 GHZ of 2,5 GHZ of hoger bijv.

Je videokaart is ook niet echt snel; hij haalt nog niet eens de minimale systeemseisen. Als een een upgrade wil kopen, zou ik als ik jou was voor de Nvidia 9800 GTX+ gaan; een snelle kaart die niet zo duur is.

kwa ram ligt het er aan of je op xp draait of op vista, als je op vista draait moet je er nog een halve gig min. bij drukken. Als je op XP draait zit je wel goed. Toch raad ik het je aan om er 2 gb bij te doen. (als je een upgrade wil kopen)

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi,

Ik ben van mening dat je hem wel aan zou kunnen,ik bedoel ik speel op HIGH (1 op medium),en ik heb ook een Pentium...

Als je een beetje speelt met de instelingen en alle MSN en andere dingen rechtsonderin van je beeldscherm uitzet komt het goed...

De Videokaart is trouwens ook nieuwe dan die van mij...

EDIT:OW sorry ik zie nu pas dat er HIGHEST staat... ik d8 dat er gwn HIGH stond.... excuses :$:$:$

Sorry ik lees mijn posts nooit na...

Alle posts hieronder...

Jullie hebben gelijk mijn PC kan HIGHEST nooit aan :$ :cry: sorry :$

Bewerkt: door sancar
Link to comment
Delen op andere websites

Hoi,

Ik ben van mening dat je hem wel aan zou kunnen,ik bedoel ik speel op HIGHEST (1 op medium),en ik heb ook een Pentium...

Als je een beetje speelt met de instelingen en alle MSN en andere dingen rechtsonderin van je beeldscherm uitzet komt het goed...

De Videokaart is trouwens ook nieuwe dan die van mij...

ja tuurlijk, niemand op de wereld kan het spel volledig op high of highest spelen met dikke core 2 quads en jij doet het f fmet een pentium, je moet echt gek zijn willen we jou geloven.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi,

Ik ben van mening dat je hem wel aan zou kunnen,ik bedoel ik speel op HIGHEST (1 op medium),en ik heb ook een Pentium...

Als je een beetje speelt met de instelingen en alle MSN en andere dingen rechtsonderin van je beeldscherm uitzet komt het goed...

De Videokaart is trouwens ook nieuwe dan die van mij...

Tuurlijk!

En ik moet mijn papzak Core 2 Quad overklokken om dat ding boven de 30FPS te houden op medium.

Link to comment
Delen op andere websites

Can you run it is een heel goede site om je valse hoop te geven. Hij krijgt namelijk gewoon het "pass" label met die videokaart, maar in het eggie kan hij IV onmogelijk draaien.

Je kunt beter gewoon naar ons luisteren. wij kunnen verder kijken dan CanYouRunIt.com, wat slechts een slecht in elkaar geflanst HTML scriptje is.

Link to comment
Delen op andere websites

EDIT:HIGHEST kan ik idd niet:$ zie mijn eerste post was een foutje.... Sorry:O

High kan ik wel maar HIGHEST zou ik nooit kunnen op dit ding:O:O:O:$

ben je stoned ofzo?!

Op een P4 ga je gta 4 niet een s op medium draaien.

Link to comment
Delen op andere websites

EDIT:HIGHEST kan ik idd niet:$ zie mijn eerste post was een foutje.... Sorry:O

High kan ik wel maar HIGHEST zou ik nooit kunnen op dit ding:O:O:O:$

ben je stoned ofzo?!

Op een P4 ga je gta 4 niet een s op medium draaien.

Niet eens op medium?

Low kan je niet eens halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een, al zeg ik het zelf, midrange game PC. (Athlon X2 2.6 Ghz, 2 GB RAM, 8800GTS) en ook ik speel op low om de boel soepel te krijgen. Medium gaat maar 25 FPS is ook niet echt soeper soepel. Wat wil je dan met een Pentium 4 gaan beginnen. Ik kan gewoon niet geloven dat een Pentium 4 dit spel op high kan draaien, dat is onmogelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...