Jump to content

Rockstar Games en Halo.

Recommended Posts

Geplaatst:

We weten allemaal dat Halo alleen voor de Xbox is, maar toch zou Halo Combat Evolved voor de PS2 komen, maar dat is later geannuleerd. De Developer voor deze PS2 versie is natuurlijk Bungie. Maar de Publisher zou dan Rockstar Games zijn.

Published by: Rockstar Games

Developed by: Bungie Software

Release Date: Cancelled

Genre: First-Person Action

En de bron..

Geplaatst:

Had zeker leuk geweest als hij op de PS2 zou komen. Ik heb een PS2, maar Halo: Combat Evolved ontbreekt als enige op mijn Halo lijstje. Maar jammer genoeg hebben ze het bij de Xbox en de PC gelaten.

Geplaatst:
misschien is deze game in de maak geweest toen de studio nog niet van microflop was??

Door Micrsoft is Halo juist geworden zoals het nu is. Bungie had eerder wat anders van Halo in gedachten. Uit vroegere beelden kon ik zelfs zien dat het een soort Halo Wars moest worden. :puh:

Ik weet ook niet echt waarom het geannuleert is.

Geplaatst:

Tja het zal wel leuk zijn zo oorlog game voor de PS2 of de PS3 best wel jammer dat hij ervoor niet is gekomen. Ach ja ik ben wel even zoet met Call of Duty World at War.

Geplaatst:
Door Micrsoft is Halo juist geworden zoals het nu is. Bungie had eerder wat anders van Halo in gedachten. Uit vroegere beelden kon ik zelfs zien dat het een soort Halo Wars moest worden. :puh:

Het is geannuleerd omdat bungie nu 3trd party devoloper is van microsoft,sony was/is de concurrent. Als ze halo ook op de ps2 verkochten verkocht de xbox minder.

Geplaatst: (bewerkt)
misschien is deze game in de maak geweest toen de studio nog niet van microflop was??

Ja idd. Microsoft heeft Bungie begeleid en de marketing campagne geleid en daardoor Halo tot een GRANDIOOS succes gemaakt. Dus ja...

BTW quote van MicroSOFT:

REDMOND, Wash. -- April 8, 2002 -- Hailed widely as "video game of the year" and recipient of multiple industry awards for excellence, "Halo: Combat Evolved" has earned the distinguished honor of being the fastest million-unit seller ever for any next-generation console. According to NPDFunworld, the definitive source for toy and video games industry sales data, "Halo: Combat Evolved" recently crossed the magical 1 million mark in sales in the United States and Canada. Statistically, this means that more than six copies of "Halo: Combat Evolved" have been sold every minute of every day since its launch on Nov. 15, 2001.

"Halo: Combat Evolved" also has played a major role in helping the Xbox video game system from Microsoft Corp. set additional key sales records in the United States in just four months following its launch.

Volgens mij toch niet zo'n MicroFLOP, of wel?

Bewerkt: door Dvt
Geplaatst:

Ja idd. Microsoft heeft Bungie begeleid en de marketing campagne geleid en daardoor Halo tot een GRANDIOOS succes gemaakt. Dus ja...

BTW quote van MicroSOFT:

REDMOND, Wash. -- April 8, 2002 -- Hailed widely as "video game of the year" and recipient of multiple industry awards for excellence, "Halo: Combat Evolved" has earned the distinguished honor of being the fastest million-unit seller ever for any next-generation console. According to NPDFunworld, the definitive source for toy and video games industry sales data, "Halo: Combat Evolved" recently crossed the magical 1 million mark in sales in the United States and Canada. Statistically, this means that more than six copies of "Halo: Combat Evolved" have been sold every minute of every day since its launch on Nov. 15, 2001.

"Halo: Combat Evolved" also has played a major role in helping the Xbox video game system from Microsoft Corp. set additional key sales records in the United States in just four months following its launch.

Volgens mij toch niet zo'n MicroFLOP, of wel?

Halo is zeker een hele goede game voor de Xbox en zelfs voor Microsoft. Tijdens de E3 van 2008 zou Microsoft Halo 3 ODST aankondigen, maar toen later verplaatste ze het. En dat terwijl er een countdown stond op de website van Bungie naar die aankondiging. Iedereen dus teleurgesteld. Microsoft melde later dat de aankondiging een eigen event nodig had! Inmiddels is het al aankondigd, en komt het eind dit jaar uit.

En Halo 4 komt zeker. Google maar eens ernaar.

• 3 weken later...
Geplaatst:

ik heb een PS2 dus ik vind het wel jammer,

maar ik ga een xbox 360 kopen dus dan kan ik lekker halo spelen :D

Geplaatst:

Ik niet. De XBOX Opmars was al bezig toen die game bezig was. Als ze toen nog een nieuwe game zouden maken zouden ze 100% verlies draaien. Het is de Launchgame voor de XBox 360 geworden en dat is maar goed ook. Zo kon er nog eens geld verdient worden.

Halo 4 word trouwens de Launchgame voor de Next Generation XBOX.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...