nintendog Geplaatst: 20 maart 2009 Rapport Geplaatst: 20 maart 2009 VOor de mensen die behoefte hebben om stuuf zoals drugs te ruilen of gewoon handig met elkaar te praten over waar alle camera's verborgen zitten een uitwissel topic. (graag niet beginnen dat we daar website's voor hebben want het is ook wel eens leuk om het via wifi te doen;)) Friendcode : 1848-7417-1676 (van mezelf) Update #1 Op dit moment zijn de servers down, er gaan geruchten dat rockstar bezig is iets in de game te verwerken voor een extra speelplezier (vraag me niet wat) Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 20 maart 2009 Rapport Geplaatst: 20 maart 2009 Het is denk ik niet handig om je friend-code openbaar online te zetten, het code-systeem is in het leven geroepen voor de veiligheid van de gebruikers. Eigenlijk is het de bedoeling dat alleen persoonlijke contacten je friend-code te weten komen, maar dit moet je natuurlijk zelf weten. Reageren
joopykoopy Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 maar dan zou je ook je niksnox en je p(oe)pstaation ID ook niet vrij moeten geven dus een zinloze reactie in mijn ogen... Reageren
MadSemtex Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 Update #1Op dit moment zijn de servers down, er gaan geruchten dat rockstar bezig is iets in de game te verwerken voor een extra speelplezier (vraag me niet wat) Ik heb op de website van Rockstar gelezen dat je, als je de twee vermiste Guardian Lion Statues hebt (ongeveer), je extra in-game unlockables kan downloaden. Reageren
L156 Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Geplaatst: 23 maart 2009 VOor de mensen die behoefte hebben om stuuf zoals drugs te ruilen of gewoon handig met elkaar te praten over waar alle camera's verborgen zitten een uitwissel topic. (graag niet beginnen dat we daar website's voor hebben want het is ook wel eens leuk om het via wifi te doen;))Friendcode : 1848-7417-1676 (van mezelf) Update #1 Op dit moment zijn de servers down, er gaan geruchten dat rockstar bezig is iets in de game te verwerken voor een extra speelplezier (vraag me niet wat) ik heb je toegevoegd.. Reageren
FerryN Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Geplaatst: 23 maart 2009 maar dan zou je ook je niksnox en je p(oe)pstaation ID ook niet vrij moeten geven dus een zinloze reactie in mijn ogen... Vanwaar de haat? Omdat je zelf geen 'niksbox' en/of 'poepstation' kan betalen? Want hier lijkt het wel erg verdacht op aan je (onnodige) reactie te zien. Ontopic, Svenie, is zo'n friendcode niet hetzelfde als een X360 gamertag en PSN gamersnaam? Lijkt me niet dat je met die code zijn DS over kan nemen ofzo dus ikzelf zie de ernst daarvan niet echt in. Reageren
Schrale_Batser Geplaatst: 25 maart 2009 Rapport Geplaatst: 25 maart 2009 (bewerkt) ik heb die van jou toegevoegd mijn friend code = 193467104886 maar 3 april veranderd die want ga dsi halen laterzz de code die der nu staat is de goede Bewerkt: 22 april 2009 door Schrale_Batser Reageren
.Corneria. Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 Mijn friendcode is:326613370047 Corneria Reageren
H995 Geplaatst: 11 mei 2009 Rapport Geplaatst: 11 mei 2009 (bewerkt) mijn friend code is: 511308763219 Bewerkt: 5 september 2009 door H995 Reageren
water Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 Mijn friend code is 133349789167. Reageren
H995 Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 hey, ik zat te deken toen ik friend codes had toegevoegt, om samen iets te kunnen doen moet je wel allebij online zijn, dus is het niet handig dat we hier afspreken hoe laat je ongeveer online gaat??? Reageren
tomvanooijen Geplaatst: 14 september 2009 Rapport Geplaatst: 14 september 2009 Hoi iedereen, ik ben misschien wel heel erg dom. Maar doe je dat. Alvast Bedankt Reageren
H995 Geplaatst: 15 september 2009 Rapport Geplaatst: 15 september 2009 Hoi iedereen,ik ben misschien wel heel erg dom. Maar doe je dat. Alvast Bedankt je moet eerst een acount hebben op de rockstar games social club, en als je dat heb gedaan en alles is gelukt moet je je stats naar die site uploaden (via de rolse laptop) als je dat 1 keer heb gedaan zie je (weer als je de laptop heb geopend) boven in het touchscreen je friend code staan, ik weet niet of alles duidelijk is, als het niet zo is kan ik het via een PB duidelijker uitleggen veel sucses Reageren
Frankbliep Geplaatst: 20 september 2009 Rapport Geplaatst: 20 september 2009 Hoi iedereen,ik ben misschien wel heel erg dom. Maar doe je dat. Alvast Bedankt je moet eerst een acount hebben op de rockstar games social club, en als je dat heb gedaan en alles is gelukt moet je je stats naar die site uploaden (via de rolse laptop) als je dat 1 keer heb gedaan zie je (weer als je de laptop heb geopend) boven in het touchscreen je friend code staan, ik weet niet of alles duidelijk is, als het niet zo is kan ik het via een PB duidelijker uitleggen veel sucses Maar hoe upload je je stats naar de site met de roze laptop?? Alsjeblieft reageer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.