H995 Geplaatst: 21 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2009 Hoi iedereen,ik ben misschien wel heel erg dom. Maar doe je dat. Alvast Bedankt je moet eerst een acount hebben op de rockstar games social club, en als je dat heb gedaan en alles is gelukt moet je je stats naar die site uploaden (via de rolse laptop) als je dat 1 keer heb gedaan zie je (weer als je de laptop heb geopend) boven in het touchscreen je friend code staan, ik weet niet of alles duidelijk is, als het niet zo is kan ik het via een PB duidelijker uitleggen veel sucses Maar hoe upload je je stats naar de site met de roze laptop?? Alsjeblieft reageer als je dus een acount heb op de sosial club, moet je je roze laptop openen, en dan druk je op SyNC STATS, dan gaat (als je een acount heb) verder alles vanzelf Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
asddsa Geplaatst: 2 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2013 hoe kun je weten wat mijn vrienden code is (psp) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.