Jump to content

Driftcity

Sa_bulldog

Recommended Posts

Geplaatst:

driftcity00bn0.jpg

Hallo iedereen, Even gezocht, Maar ik zag dat er nog geen topic bestond over het free-to-play game Drift City. Bij De Nederlanders is het al redelijk bekend, Maar het kan beter natuurlijk ^_^

Wat is het voor een spel?

Nou het zegt het zelf al een beetje een spel waar je in moet driften, Naja Zo heet het en het spel heeft dan ook verschillende namen. Het is zoals ik hierboven al zei een Free-to-play game, Waar mensen gewoon in auto's door verschillende maps kunnen scheuren, met de auto naar jou keus! Het ligt wel aan je level in welke map je speelt en in welke auto je rijd natuurlijk, Je begint bij V1 en je eindigt bij V9 Het spel heeft een mooi bereik met de keuze's van auto's. Toch met item's enzovoort is dit anders.. Wil je een Speciale Wing op je auto, Thja dan zul je toch moeten betalen, Maar daar hebben ze ook aan gedacht. Er zijn namelijk free wings beschikbaar. Dit gaat door met wielen,paint, Bodykits enzovoort.

Het spel is Grafisch niet super hoog, Maar het is ook niet uber lelijk. En je moet er natuurlijk van houden. Toch wil ik de vraag stellen, Ken je het spel? Wat vind je er van? Of wat is je eerste indruk, Na het zien van de screens onder deze tekst! voor meer informatie over de game... of je wilt het gewoon spelen ga naar Drift City <-- Ja hier klikken

Dit is dus het officiële Drift City topic. Voor vragen,opmerkingen en patat.. naja die laatste niet... kunt u hier terecht. _O_

943223_20070906_screen001.jpg

driftcity_wall03.jpg

difc04g8611cv32P.jpg

driftcity_wall07.jpg

Geplaatst:

Ik ben wel eens terecht gekomen op die site, maar ik heb er geen acc. op. Het lijkt me wel leuk, maar toch zit ik liever racegames te spelen achter m'n PS3. :Y

Geplaatst:

Zo'n maandje geleden had ik het op YouTube gezien. Ik ging ff naar het site, maar kwam in problemen voor het maken van een account. Het is echt ingewikkeld. Ze vragen je telefoonnummer, adres, zelf postcode, dus daarvoor heb ik het gewoon laten zitten. :{

Geplaatst:

Ik had vroeger ook last van de waan dat ik me gegevens niet wou geven, maar ik hoef nergens bang voor te zijn. Dus ik geef gewoon me gegevens. Sommige mensen willen dat (uit ervaring) echt niet, En dan kan je er natuurlijk iets op proberen te vinden, Maar het is wel handig (mocht) je er wel voor willen betalen (zoals ik)

• 1 maand later...
Geplaatst:
Zo'n maandje geleden had ik het op YouTube gezien. Ik ging ff naar het site, maar kwam in problemen voor het maken van een account. Het is echt ingewikkeld. Ze vragen je telefoonnummer, adres, zelf postcode, dus daarvoor heb ik het gewoon laten zitten. :{

Je hoeft nergens je echt adres op te geven, ik vul ook meestal gewoon iets in.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...