Jump to content

Zijn de geruchten nu waar?


vice

Recommended Posts

Hallo, ik weet dat er weer veel geruchten waren over GTA IV. Ik heb er twee van onthouden en ik zou graag willen weten of ze nu echt in het spel zitten en hoe je ze dan eventueel kunt gebruiken of tegenkomen of zo.

1. Is het waar dat je echt je kofferbak (van je auto) kan openen en daar bijvoorbeeld wapens in opslaan?

2. Is het waar dat het nu ook kan sneeuwen in GTA IV?

Ik weet dat er wel zeker 50 geruchten of zo waren, maar ik heb er enkel 2 onthouden :puh: .

Ik heb GTA IV nog bijlange niet uitgespeeld en ik zou het toch graag alvast willen weten.

Link to comment
Delen op andere websites

Allebei is het niet mogelijk, sneeuwen zit hellaas zonder mods nog niet in het spel. De enige keren dat de kofferbak open kan, is tijdens een missie of als je wapens uit de kofferbak van LJ wilt kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

De kofferbak kan je niet openen om er iets in te doen, maar ze zal wel af en toe eens gebruikt worden, zo zal Little Jacob je wapens verkopen voor een lichte prijs als je zijn Speciale vaardigheid geunlocked hebt. Ook zal je in de missie Have a Heart twee lijken moeten vervoeren in je koffer, en deze kan openspringen, waarna jij hem handmatig terug kan dicht doen.

Sneeuwen doet het in GTA IV niet, maar wel heeft wtc, van dit forum, een snowmod gemaakt waarmee GTA IV helemaal onder de sneeuw ligt en het ook sneeuwt. De mod kan je hier bezichtigen.

Link to comment
Delen op andere websites

Allebei is het niet mogelijk, sneeuwen zit hellaas zonder mods nog niet in het spel. De enige keren dat de kofferbak open kan, is tijdens een missie of als je wapens uit de kofferbak van LJ wilt kopen.

Tijdens welke missie kan je de kofferbak dan openen?

Edit: Laat maar Hanneswasco heeft het al beantwoord :puh:.

Ik weet genoeg.

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

Peds kunnen wel in de kofferbak. Dan zie je een normale auto langs de weg staan met een kofferbak open, en dan staat de politie erin te kijken. Even verderop staat dan ook een politie auto. Dat is wel grappig, een soort van drugs zoekactie. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Peds kunnen wel in de kofferbak. Dan zie je een normale auto langs de weg staan met een kofferbak open, en dan staat de politie erin te kijken. Even verderop staat dan ook een politie auto. Dat is wel grappig, een soort van drugs zoekactie. ^_^

Ja, of ze kijken eerst zo in de kofferbak, en dan lopen ze naar de bestuurderskant, en dan spreken ze de bestuurder aan. Soms best grappig, zoals:

Engels: You are driving a bit like an asshole!

Nederlands: Je rijdt een beetje als een klootzak!

En dan lopen ze weer weg. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...