Jump to content

GTA IV: 2e DLC!


LordSm0ke

Recommended Posts

Het tweede deel van de downloadable content voor GTA IV zal volgens een aankondiging van Rockstar aan het eind van het financiële boekjaar op Xbox Live marketplace verschijnen, wat betekent dat een release rond eind oktober/ begin november het meest aannemelijk is. De eerste DLC, The Lost and Damned, is een ongekend succes. The Lost and Damned was een uitbreiding van GTA IV waar voornamelijk de moters een grote rol speelde. Er waren veel nieuwe '60'ers toegevoegd aan het spel. Een gerucht van Rockstar is dat het 2e DLC over de straatrace wereld gaat en je Playboy X bent. Veel meer wou Rockstar niet prijsgeven.

Link: http://www.powerweb.nl/headlines/Tweede_DL...ber.aspx?id=966

Link to comment
Delen op andere websites

en die jkomt zeker ook alleen op de xdoos :cry: waarom niet op de pc ik hoop het wel

Er zijn al mensen bezig met het converteren van TLAD. Maar er moet nog uitgevogelt worden hoe textures, modellen en audio moeten geconverteerd, dus dat zal nog wel even duren.

BTW Je wordt zeker geen Playboy X... Het wordt wss Luis Lopez.

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

In ieder geval: GETUNEDE AUTO'S! TRANSFENDER! WHEELS ARCH ANGELS ALGONQUIN!

Laten we over de locatie speculeren.

Motorbende = shitstad = Alderney.

Russische mafia = drukke stad met veel onderwereld en kleine steegjes = Broker

Autogang = drukke stad met grote wegen en veel verkeer = Algonquin.

Link to comment
Delen op andere websites

en die jkomt zeker ook alleen op de xdoos :cry: waarom niet op de pc ik hoop het wel

Er zijn al mensen bezig met het converteren van TLAD. Maar er moet nog uitgevogelt worden hoe textures, modellen en audio moeten geconverteerd, dus dat zal nog wel even duren.

BTW Je wordt zeker geen Playboy X... Het wordt wss Luis Lopez.

Ja toch :puh:

Ik ben er op dit moment ook naar aan het kijken ;)

Hopelijk werken de textures :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

In ieder geval: GETUNEDE AUTO'S! TRANSFENDER! WHEELS ARCH ANGELS ALGONQUIN!

Laten we over de locatie speculeren.

Motorbende = shitstad = Alderney.

Russische mafia = drukke stad met veel onderwereld en kleine steegjes = Broker

Autogang = drukke stad met grote wegen en veel verkeer = Algonquin.

je hebt een punt.

Zo zitten er in de gamefiles ook files voor carmodding, waar andere data instaan, dus het zijn geen handovers van gta sa, er komt waarschijnlijk dus echte tuning in de dlc

Link to comment
Delen op andere websites

Wow op deze manier wordt Gta IV op de 360 wel heel uitgebreid en goed ! :tu:

Maarja.. ik heb een ps3

die uitbreidingen komen vast en zeker ook vanzelf wel voor de pc. en waarschijnlijk ook wel voor de ps3. kom op iedereen wil die uitbreidingen en R* wil zoveel mogelijk geld

Link to comment
Delen op andere websites

Wow op deze manier wordt Gta IV op de 360 wel heel uitgebreid en goed ! :tu:

Maarja.. ik heb een ps3

die uitbreidingen komen vast en zeker ook vanzelf wel voor de pc. en waarschijnlijk ook wel voor de ps3. kom op iedereen wil die uitbreidingen en R* wil zoveel mogelijk geld

maar je kent microsoft he? die gasten zijn achterlijk geldgeil dus daarom zou hij niet op de ps3 en pc komen, en als r* het tog flikt spant microsoft zonder enige moeite ene rechtzaak aan

Link to comment
Delen op andere websites

Wow op deze manier wordt Gta IV op de 360 wel heel uitgebreid en goed ! :tu:

Maarja.. ik heb een ps3

die uitbreidingen komen vast en zeker ook vanzelf wel voor de pc. en waarschijnlijk ook wel voor de ps3. kom op iedereen wil die uitbreidingen en R* wil zoveel mogelijk geld

Nee, ze kunnen alleen door users geconverteerd worden en alleen voor de PC.

Dus het blijft bij Xbox 360 en mss dus PC als de conversie lukt. PS3 zal nooit komen.

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

Zouden de nieuwe auto's en motoren van gta tlad ook in de 2e downloadbare content zitten als je zelf gta tlad hebt en dan de 2e ook koopt?

Dat ligt eraan, als je TLAD gedownload hebt en dan de normale GTA IV start, komen er geen nieuwe motoren. Ik gok zelf op nee, but who knows.

@DVT: PS3 zal heus wel lukken, Microsoft verkoopt mss over een jaartje de rechten, zodat ie ook op de PS3 kan. Maarja, dan is de hype hierover wel zo'n beetje weg.

Bewerkt: door Uitroepteken
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...