Jump to content

GTA 4 nieuwe update


rakker126

Recommended Posts

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wesley123

    13

  • X-Qyeh

    7

  • rakker126

    7

  • soulbody

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Edit @hieronder: Wat een creatieve oplossing :duh:

Edit @daaronder: Ja ik had er een paar, maar niet veel bijzonders, iets voor de fps en een trainertje

de game accepteert alleen nog maar een compleet originele game dus ook de fps en trainertje zul je weer normaal moeten maken totdat aru weer iets maakt waardoor je opnieuw kan modden (hopelijk komt hij dan wel met een nieuwe asi loader die het in multiplayer scripts niet laat werken

Link to comment
Delen op andere websites

Ok, die nieuwe patch is nu dus officieel totale bagger. :N

Ik heb eerst GTA helemaal verwijderd, alles verwijderd, toen weer geinstalleerd: hij werkt. Toen patch 1 eroverheen: hij werkt nog steeds. Patch 2 eroverheen: hij werkt nog steeds. Dus ik denk laat ik patch 3 ook maar weer proberen dan, maar toen ik hem weer opstartte kreeg ik weer de zelfde error als eerst, oftewel het heeft niets met mods te maken. :duh:

Dit was de error trouwens:

post-59416-1237663983.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Toch 3-4 fps meer, en die fout kreeg mijn broertje eerder ook. Ergens zit er nog een script fout en meestal ligt dat aan de save game. Toen mijn broertje die verwijderde werkte alles weer.

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt alsof beide patches 2 en 3 downgrades zijn ^^ Veel mensen hebben er problemen mee...

de gene met problemen zijn de modders en die gene zonder problemen zeuren niet dus zal bij iedere patch voor iedere game een downgrade zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Haha dan had je mods, alleen herinstalleren werkt :7

Met de update komt weer de originele Files.pak terug. Heb meteen na de update files.pak weer vervangen door de gemodde versie, et voilá: werkt super :tu:

Moet zeggen dat deze update écht verschil maakt! Ineens een hoop 'verloren' textures terug, maar de automatische instelling van graphics is nu ook hoger. Spel draait soepeler, vooralsnog na paar uur spelen geen vastlopers of haperingen gehad..

Go Rockstar _O_

Link to comment
Delen op andere websites

das nu wel jammer dat ik geen auto's meer kan spawnen in multiplayer omdat je anders de hele tijd auto's moet zoeken enzo.

Maar ja, tis eerlijker nu dat god mode bv niet meer werkt, anders maar saaie bedoening hé.

en door al da spawnen liep de server soms vast.(in free mode)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...