Jump to content

GTA 4 nieuwe update

Recommended Posts

• Reacties 62
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• wesley123

13

• X-Qyeh

7

• rakker126

7

• soulbody

5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Ik kan gwn met een trainer online hoor.. :7

Gewoon met ASI loader ofso? En welke trainer gebruik je?

Maar ik vind dat ze cheaten gewoon moeten toestaan in bijvoorbeeld free mode. Maak dan bijvoorbeeld een apart gamemode zoals je nu player en ranked match hebt maar dan bijvoorbeeld modded match. :) Waar je dus wel gebruik kan maken van mods en cheats.

Geplaatst:

ok, ik heb eerst gezegt dat de patch prestatiewinst gaf, dat is niet zo en uiteindelijk heeft het gene reet uitgemaakt, behalve 2 graphics opties extra.

Geplaatst:
Ik ga hem zo eens uitproberen.

Wat doet Texture Filtering?

Mvg,

Flitskikker

volgensm ij is dat gewoon rendering emt een andere naam.

Geplaatst:
ok, ik heb eerst gezegt dat de patch prestatiewinst gaf, dat is niet zo en uiteindelijk heeft het gene reet uitgemaakt, behalve 2 graphics opties extra.

Idd niet zozeer prestatieverhóging, maar wel verbetering. Vele malen stabieler, memory-leak lijkt uit de wereld te zijn :dans: Ook heeft mijn pc nu minder moeite om op hogere graphics te (blijven) draaien als ik de benchmark moet geloven :Y

Geplaatst:

daar lijk je gelijk in te hebben, ik heb ook geen crash meer gehad.

het spel blijft raar, starte hem vandaag op en leip ff door de straten, ik dacht wtf wat loop-t hij goed en 2 minuten later loopt hij voor gene meter meer, terwijl daar gene enkele reden voor is.

Geplaatst:

Hoe kan ik eigenlijk mijn bestanden restoren zonder te herinstalleren. Want dat duurt me wat lang. Zodat ik toch nog multiplayer kan spelen. ^_^

Geplaatst:
Hoe kan ik eigenlijk mijn bestanden restoren zonder te herinstalleren. Want dat duurt me wat lang. Zodat ik toch nog multiplayer kan spelen. ^_^

gewoon kopieren

Geplaatst:

gewoon kopieren

Waar staan die files dan op de cd? :puh: Want ik zie wel een aantal mapjes met data, maar die kan ik niet openen. Verder zie ik nergens alle bestanden staan van GTA IV.

Geplaatst:

gewoon kopieren

Waar staan die files dan op de cd? :puh: Want ik zie wel een aantal mapjes met data, maar die kan ik niet openen. Verder zie ik nergens alle bestanden staan van GTA IV.

je hoeft ze niet van de cd te kopieren hoor, als je een backup wilt maken van je game moet je de folder zelf kopieren en niet de cd, want daar heb je nix aan

Geplaatst:

gewoon kopieren

je hoeft ze niet van de cd te kopieren hoor, als je een backup wilt maken van je game moet je de folder zelf kopieren en niet de cd, want daar heb je nix aan

Oké :puh: Maar nu is het zo dat ik geen backup gemaakt heb. ;) Dus dan toch maar even overnieuw installeren? En dan meteen backup maken. :puh: Of is er alsnog een andere mogelijkheid?

Geplaatst:

ja, danm oet je opnieuw installeren.

het kopieren duurt trouiwens wel even, aangezien je ruim 15GB meot kopieren

Geplaatst: (bewerkt)
ja, danm oet je opnieuw installeren.

het kopieren duurt trouiwens wel even, aangezien je ruim 15GB meot kopieren

Gebruik gewoon de repair optie van de installatie schijf als je geen twee uur wil installeren

Werkt ook goed, daarna gewoon de 2e patch installeren. Bij mij werkte het toch.(in iets van 5 minuten)

geen multiplayer meer mogelijk natuurlijk

Bewerkt: door nick_isnt_my_name

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...