moechy Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 Ik kan gwn met een trainer online hoor.. Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 Ik kan gwn met een trainer online hoor.. Gewoon met ASI loader ofso? En welke trainer gebruik je? Maar ik vind dat ze cheaten gewoon moeten toestaan in bijvoorbeeld free mode. Maak dan bijvoorbeeld een apart gamemode zoals je nu player en ranked match hebt maar dan bijvoorbeeld modded match. Waar je dus wel gebruik kan maken van mods en cheats. Reageren
rakker126 Geplaatst: 22 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 Je hebt een punt! Reageren
wesley123 Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 ok, ik heb eerst gezegt dat de patch prestatiewinst gaf, dat is niet zo en uiteindelijk heeft het gene reet uitgemaakt, behalve 2 graphics opties extra. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 Ik ga hem zo eens uitproberen. Wat doet Texture Filtering? Mvg, Flitskikker Reageren
wesley123 Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 Ik ga hem zo eens uitproberen.Wat doet Texture Filtering? Mvg, Flitskikker volgensm ij is dat gewoon rendering emt een andere naam. Reageren
napthys Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 ok, ik heb eerst gezegt dat de patch prestatiewinst gaf, dat is niet zo en uiteindelijk heeft het gene reet uitgemaakt, behalve 2 graphics opties extra. Idd niet zozeer prestatieverhóging, maar wel verbetering. Vele malen stabieler, memory-leak lijkt uit de wereld te zijn Ook heeft mijn pc nu minder moeite om op hogere graphics te (blijven) draaien als ik de benchmark moet geloven Reageren
wesley123 Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 daar lijk je gelijk in te hebben, ik heb ook geen crash meer gehad. het spel blijft raar, starte hem vandaag op en leip ff door de straten, ik dacht wtf wat loop-t hij goed en 2 minuten later loopt hij voor gene meter meer, terwijl daar gene enkele reden voor is. Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Geplaatst: 23 maart 2009 Hoe kan ik eigenlijk mijn bestanden restoren zonder te herinstalleren. Want dat duurt me wat lang. Zodat ik toch nog multiplayer kan spelen. Reageren
wesley123 Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Geplaatst: 23 maart 2009 Hoe kan ik eigenlijk mijn bestanden restoren zonder te herinstalleren. Want dat duurt me wat lang. Zodat ik toch nog multiplayer kan spelen. gewoon kopieren Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Geplaatst: 23 maart 2009 Hoe kan ik eigenlijk mijn bestanden restoren zonder te herinstalleren. Want dat duurt me wat lang. Zodat ik toch nog multiplayer kan spelen. gewoon kopieren Waar staan die files dan op de cd? Want ik zie wel een aantal mapjes met data, maar die kan ik niet openen. Verder zie ik nergens alle bestanden staan van GTA IV. Reageren
wesley123 Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Geplaatst: 23 maart 2009 Hoe kan ik eigenlijk mijn bestanden restoren zonder te herinstalleren. Want dat duurt me wat lang. Zodat ik toch nog multiplayer kan spelen. gewoon kopieren Waar staan die files dan op de cd? Want ik zie wel een aantal mapjes met data, maar die kan ik niet openen. Verder zie ik nergens alle bestanden staan van GTA IV. je hoeft ze niet van de cd te kopieren hoor, als je een backup wilt maken van je game moet je de folder zelf kopieren en niet de cd, want daar heb je nix aan Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Geplaatst: 23 maart 2009 Hoe kan ik eigenlijk mijn bestanden restoren zonder te herinstalleren. Want dat duurt me wat lang. Zodat ik toch nog multiplayer kan spelen. gewoon kopieren Waar staan die files dan op de cd? Want ik zie wel een aantal mapjes met data, maar die kan ik niet openen. Verder zie ik nergens alle bestanden staan van GTA IV. je hoeft ze niet van de cd te kopieren hoor, als je een backup wilt maken van je game moet je de folder zelf kopieren en niet de cd, want daar heb je nix aan Oké Maar nu is het zo dat ik geen backup gemaakt heb. Dus dan toch maar even overnieuw installeren? En dan meteen backup maken. Of is er alsnog een andere mogelijkheid? Reageren
wesley123 Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Geplaatst: 23 maart 2009 ja, danm oet je opnieuw installeren. het kopieren duurt trouiwens wel even, aangezien je ruim 15GB meot kopieren Reageren
nick_isnt_my_name Geplaatst: 25 maart 2009 Rapport Geplaatst: 25 maart 2009 (bewerkt) ja, danm oet je opnieuw installeren.het kopieren duurt trouiwens wel even, aangezien je ruim 15GB meot kopieren Gebruik gewoon de repair optie van de installatie schijf als je geen twee uur wil installeren Werkt ook goed, daarna gewoon de 2e patch installeren. Bij mij werkte het toch.(in iets van 5 minuten) geen multiplayer meer mogelijk natuurlijk Bewerkt: 25 maart 2009 door nick_isnt_my_name Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.