woveriene Geplaatst: 21 maart 2009 Rapport Geplaatst: 21 maart 2009 Halo Wil je ook een handtekening net als ik en duizenden anderen op GtaGames.nl? Bestel ze hier HELMAAL GRATIS Laat een bericht achter met wat je ongeveer wilt Ik zal ze dan op het forum zetten
Mr. Sugo Geplaatst: 21 maart 2009 Rapport Geplaatst: 21 maart 2009 Bestaat hier niet al een topic over?
woveriene Geplaatst: 21 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2009 Bestaat hier niet al een topic overVolgens mij niet En zo wel Dan hebben we er nog een topic over
Sjorszzz Geplaatst: 21 maart 2009 Rapport Geplaatst: 21 maart 2009 Hoe moet dat bestellen? Gewoon nu vragen? Oke, doe mij maar een handtekening dan
Remi-X Geplaatst: 21 maart 2009 Rapport Geplaatst: 21 maart 2009 (bewerkt) Dus jij wilt sigs maken voor anderen? Dan hoort dat volgens mij niet in het SA fora maar in het GFX fora. Daarnaast is jouw handtekening VEEL te groot, 500X150 pixels is maximaal. Als laatste heb ik totaal geen ervaring met photoshop, maar jouw sig red ik nog met paint. Dus ik weet niet wat je hier mee wilt bereiken, maar je moet niet denken dat je al goed sigs kan maken Bewerkt: 21 maart 2009 door Remi-X
woveriene Geplaatst: 21 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2009 Is goed (A) Van welk GTA spel ? Ik heb Bijv. GTA Sa Gewoon aanvragen ja Dus jij wilt sigs maken voor anderen? Dan hoort dat volgens mij niet in het SA fora maar in het GFX fora. Daarnaast is jouw handtekening VEEL te groot, 500X150 pixels is maximaal. Als laatste heb ik totaal geen ervaring met photoshop, maar jouw sig red ik nog met paint. Dus ik weet niet wat je hier mee wilt bereiken, maar je moet niet denken dat je al goed sigs kan maken Gaan we mij afkraken XD Maakt me niet uit hoorw En nee zo goed en ik idd niet
Remi-X Geplaatst: 21 maart 2009 Rapport Geplaatst: 21 maart 2009 (bewerkt) Dus jij wilt sigs maken voor anderen? Dan hoort dat volgens mij niet in het SA fora maar in het GFX fora. Daarnaast is jouw handtekening VEEL te groot, 500X150 pixels is maximaal. Als laatste heb ik totaal geen ervaring met photoshop, maar jouw sig red ik nog met paint. Dus ik weet niet wat je hier mee wilt bereiken, maar je moet niet denken dat je al goed sigs kan maken Gaan we mij afkraken XD Maakt me niet uit hoorw En nee zo goed ben ik idd niet Ik zeg het niet uit mezelf, ik zeg het voor jouw. Als je namelijk een te grote sig hebt kan je aantekening op je strafblad verwachten. En het komt niet erg leuk over als je paint sigs gaat maken, want dat kan iedereen toch echt. Ik kraak je niet af, ik geef je juist een tip. Leer met photoshop omgaan en weet wat de sig regels zijn hier op het forum. Niet zomaar wat doen dus EDIT: Ow, krijg nou... Je sig is niet alleen te groot in pixels, maar ook in bestandsformaat. Toegestaan: 500X150 PX, 100 KB. Jij: 619X219 PX, 213.17 KB Bewerkt: 21 maart 2009 door Remi-X
woveriene Geplaatst: 21 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2009 Ik zeg het niet uit mezelf, ik zeg het voor jouw. Als je namelijk een te grote sig hebt kan je aantekening op je strafblad verwachten. En het komt niet erg leuk over als je paint sigs gaat maken, want dat kan iedereen toch echt. Ik kraak je niet af, ik geef je juist een tip. Leer met photoshop omgaan en weet wat de sig regels zijn hier op het forum. Niet zomaar wat doen dus Ok xD Ik verklein de meine wel x) Maar voor deze van mij heb ik fotoshop gebruikt Ik ben trouwen heel slecht Maar voor nieuwe mensen is het misschien wel handig En als er al een forum bestaat hierover dan sluiten we deze gewoon (A)
NickyHendriks Geplaatst: 21 maart 2009 Rapport Geplaatst: 21 maart 2009 Klik hier als je zelf een signature wilt aanvragen Zie je nou? Of bekijk eens onze showroom en helpdesk. Daar kun je allerlei PS tips etc. vinden. Wat natuurlijk erg handig is. En even wat me handig lijkt voor iedereen hier.... TIP: Laat dit topic rusten dan kan een moderator het verder afhandelijk. Dit is geen mod-gedrag ofzo maar eerder een tipje. Maar wil jij dus voor anderen signatures maken? Dan moet je wachten op een aanvraag in het aanvraag forum. Dan kun je die beantwoorden en daarvoor een signature maken. Dat is goed voor jou en voor hem/haar
Remi-X Geplaatst: 21 maart 2009 Rapport Geplaatst: 21 maart 2009 (bewerkt) Nieuwe mensen kijken het forum eens goed door, zien het subforum Graphics Aanvraag staan, en plaatsen daar de aanvraag voor hun sig in, en een professioneel iemand helpt ze dan meestal wel Edit: Inderdaad zammy EDIT2 @hieronder, dat was al duidelijk denk ik Bewerkt: 21 maart 2009 door Remi-X
---Elias--- Geplaatst: 21 maart 2009 Rapport Geplaatst: 21 maart 2009 Als je een signature wilt aanvragen (Of bestellen) kun je beter in DIT forum zijn . En niet in SA:General. Dus als je andere leden wilt helpen om een signature te maken kun je beter in dit forum dagelijks een bezoekje brengen als er nieuwe aanvragen zijn .
woveriene Geplaatst: 21 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2009 Ik zeg het niet uit mezelf, ik zeg het voor jouw. Als je namelijk een te grote sig hebt kan je aantekening op je strafblad verwachten. En het komt niet erg leuk over als je paint sigs gaat maken, want dat kan iedereen toch echt. Ik kraak je niet af, ik geef je juist een tip. Leer met photoshop omgaan en weet wat de sig regels zijn hier op het forum. Niet zomaar wat doen dus EDIT: Ow, krijg nou... Je sig is niet alleen te groot in pixels, maar ook in bestandsformaat. Toegestaan: 500X150 PX, 100 KB. Jij: 619X219 PX, 213.17 KB Hoe kan je dat bestandsformaat veranderen (A)
Remi-X Geplaatst: 21 maart 2009 Rapport Geplaatst: 21 maart 2009 Hoe kan je dat bestandsformaat veranderen (A)Misschien dat er ergens een compressie knopje in photoshop staat? Anders kan je voor verdere vragen gewoon in het GFX forum terecht, waarvan de link zonet is gegeven.
NickyHendriks Geplaatst: 21 maart 2009 Rapport Geplaatst: 21 maart 2009 Opslaan als JPEG helpt al heel veel. Maar Koe.... Kun je dit misschien naar GFX Helpdesk verplaatsen? Het loopt nu meer daarheen. Wat ook helpt is je signature in Pixels te verkleinen en op te slaan als GIF/JPEG dan word de bestandsgrootte ook kleiner.
_KoE_Mzungu Geplaatst: 21 maart 2009 Rapport Geplaatst: 21 maart 2009 Graphics aanvragen kunnen >>hier<< gepost worden. Daar kan je dus ook aanvragen aannemen. Aangezien dit niets met GTA SA te maken heeft:
Recommended Posts