Jump to content

Beeldscherm doet raar

Recommended Posts

Geplaatst:

Heb je misschien de kaart over geclocked? Ik krijg namelijk ook vaak dat soort effecten als ik hem iets the enthausiast overclock. En anders moet je even checken of hij niet simpelweg te warm wordt, (draaien de fans enzo?).

Geplaatst:

Je videokaart is gewoon verneukt. :D Koop een andere videokaart. Als je deze door blijft gebruiken is de kans steeds groter dat je tegen problemen aanloopt. Probeer anders EVGA precision uit link. Installeer die shit om het daarna te openen. Dan zie je allemaal leuke sliders. Bij overclocken zetten mensen die dingen meer naar rechts. Maar omdat jouw kaart waarschijnlijk aan het koken is kun je de sliders naar links gaan zetten. Het levert wel prestatieverlies op, maar je kunt ermee verder. Ik zou beginnen met de memory slider, aangezien dat soort artefacts komen door een te hoge geheugensnelheid/temperatuur. Die heb ik namelijk zelf een keer gehad. Probeer terug te zetten in stappen van 10. Als het geen resultaat oplevert moet je met de Core verdergaan. (wel eerst applyen, anders werken de veranderingen niet). Als alles geen hol uitmaakt druk je op Reset ofzo. Dan gaat alles weer naar standaard. Oh, en post dan meteen de temps hier :D

Geplaatst: (bewerkt)

Heb je nog een VGA aansluiting aan de achterkant van de PC, m.u.v. je videokaart?

Zoja, dan is dat de Onboard aansluiting. ;)

En ja, je videokaart lijkt mij ook inderdaad "vern**kt". :puh:

Mvg,

Flitskikker

Bewerkt: door Flitskikker
Geplaatst:

Mijn zus had hetzelfde probleem, waarschijnlijk omdat we zelden het stof vanuit de videokaart zogen. En ja hoor... Eigenlijk was hij gewoon verbrand. Gelukkig was er geen echt brand of de hele computer was eraan, maar zij had ook allemaal vreemde lijnen op haar scherm, de videokaart was dus gewoon verbrand waarschijnlijk door oververhitting of zo.

Geplaatst: (bewerkt)

Om die oude computer te kunnen bewaren, heeft mn vader de pc naar computerreparateur gebracht en er een nieuwe videokaart in laten zetten.

Er zit nu een GeForce 6200 Xfx in. :)

Toch een vooruitgang van 128mb naar 512mb :D

Ik kan weer San Andreas spelen! :dans:

(Slotje)

Bewerkt: door =>Sandra<=
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...