Jump to content

Triads en drugs

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vind het raar dat de Triads ineens zo diep in het drugscircuit zitten. Ik weet niet in welk jaar CTW is, maar in GTA SA, jaren 90, zegt een Triad "We don't touch blow". Ze waren toen heel strikt, geen drugs. Maar nu ineens wel.

Dus ik vind het raar dat de Triads ineens dealers zijn.

Geplaatst:

Het spel is anders dan o.a. San Andreas, omdat het zich in een andere tijdlijn afspeelt. Dit is ook bij GTA IV. Dus de verhaallijn is anders, net zoals de Traids zelf. ;)

Geplaatst:

Het spel speelt zich inderdaad af in 2009 en in Liberty City. Dus in dat grote tijdverschil zou er makkelijk van alles kunnen gebeurd zijn en Liberty City is natuurlijk ook een echt drugsstad.

Geplaatst:

Tja, als alle andere gangs/groepen er geld mee verdienen en dat een van de weinige manieren is, is de keuze snel gemaakt. Tijden veranderen en bovendien had Rockstar toen SA uitkwam zelf niet verwacht dat er ooit een GTA uit zou komen waarin de Triads de grootste rol hebben. Nu is dat zo en aangezien drugs in elke GTA een grote rol speelt, is dat ook hier het geval.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...