Michael Hilgen Geplaatst: 21 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2009 Hey weet iemand waar je een BATI Costum kan vinden ?? heb gekeken op http://nl.wikigta.org/index.php?title=Bati...amp;action=edit maar daar staat niks... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 21 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2009 Hey weet iemand waar je een BATI Costum kan vinden ??heb gekeken op http://nl.wikigta.org/index.php?title=Bati...amp;action=edit maar daar staat niks... Als je 12 races hebt krijg je een Bati en een Hakuchou voor je huis. Anderszijds kun je nog races doen en kijken of je hem daar tegenkomt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Hilgen Geplaatst: 21 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2009 Hey weet iemand waar je een BATI Costum kan vinden ??heb gekeken op http://nl.wikigta.org/index.php?title=Bati...amp;action=edit maar daar staat niks... Als je 12 races hebt krijg je een Bati en een Hakuchou voor je huis. Anderszijds kun je nog races doen en kijken of je hem daar tegenkomt. Ok ik zal het proberen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rakker126 Geplaatst: 21 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2009 Wat is dat precies een bati Costum? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2009 Ja, wat is dat, want ik heb een savegame met ongeveer 15 races, en ik heb nog nooit zoiets opgemerkt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2009 Volgens mij heeft het te maken met TLAD, want ik ken het ook niet Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2009 En waar kan je eigenlijk dat dokters kostuum krijgen? Ik heb gezien dat je die krijgt na de missie Flatline, maar ik heb heel de storyline al uitgespeeld, en ik kan in geen een savehouse dat kostuum vinden. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2009 En waar kan je eigenlijk dat dokters kostuum krijgen? Ik heb gezien dat je die krijgt na de missie Flatline, maar ik heb heel de storyline al uitgespeeld, en ik kan in geen een savehouse dat kostuum vinden. Tijdens de missie 'Flatline' kan je gebruik maken van een dokterskostuum, die je in het ziekenhuis vindt. Als je hem niet gebruikt hebt tijdens de missie kan je hem denk ik nog gaan halen in het ziekenhuis (van Alderney) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2009 (bewerkt) En waar kan je eigenlijk dat dokters kostuum krijgen? Ik heb gezien dat je die krijgt na de missie Flatline, maar ik heb heel de storyline al uitgespeeld, en ik kan in geen een savehouse dat kostuum vinden. In zo'n missie moet je naar het ziekenhuis gaan en daar een gast neerknallen. Dat kun je op twee manieren doen: Naar die gast toe lopen en keihard neerknallen (gevolg: gozers achter je aan) In dat kamertje bij die kluisjes een dokterspak aantrekken, naar die gast lopen en de zuurstoftoevoer afsluiten (kortom: de stealth manier) Dus dat pak is weer een missie collector's item... En BTW de Bati Custom is een TLAD motor. En aangezien er geen DLC board wordt aangemaakt (Chinatown wars dan weer wel?), moet het hier maar. Op GTAForums hebben ze toch ook een TLAD board, waarom hier dan niet? Of in ieder geval een Xbox 360 DLC board. Bewerkt: 22 maart 2009 door Dvt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2009 En waar kan je eigenlijk dat dokters kostuum krijgen? Ik heb gezien dat je die krijgt na de missie Flatline, maar ik heb heel de storyline al uitgespeeld, en ik kan in geen een savehouse dat kostuum vinden. In zo'n missie moet je naar het ziekenhuis gaan en daar een gast neerknallen. Dat kun je op twee manieren doen: Naar die gast toe lopen en keihard neerknallen (gevolg: gozers achter je aan) In dat kamertje bij die kluisjes een dokterspak aantrekken, naar die gast lopen en de zuurstoftoevoer afsluiten (kortom: de stealth manier) Dus dat pak is weer een missie collector's item... En BTW de Bati Custom is een TLAD motor. En aangezien er geen DLC board wordt aangemaakt (Chinatown wars dan weer wel?), moet het hier maar. Op GTAForums hebben ze toch ook een TLAD board, waarom hier dan niet? Of in ieder geval een Xbox 360 DLC board. Maar hangt dat dokters kostuum dan ook in je kledingkast of niet? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danoontje_nl Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2009 En waar kan je eigenlijk dat dokters kostuum krijgen? Ik heb gezien dat je die krijgt na de missie Flatline, maar ik heb heel de storyline al uitgespeeld, en ik kan in geen een savehouse dat kostuum vinden. In zo'n missie moet je naar het ziekenhuis gaan en daar een gast neerknallen. Dat kun je op twee manieren doen: Naar die gast toe lopen en keihard neerknallen (gevolg: gozers achter je aan) In dat kamertje bij die kluisjes een dokterspak aantrekken, naar die gast lopen en de zuurstoftoevoer afsluiten (kortom: de stealth manier) Dus dat pak is weer een missie collector's item... En BTW de Bati Custom is een TLAD motor. En aangezien er geen DLC board wordt aangemaakt (Chinatown wars dan weer wel?), moet het hier maar. Op GTAForums hebben ze toch ook een TLAD board, waarom hier dan niet? Of in ieder geval een Xbox 360 DLC board. Maar hangt dat dokters kostuum dan ook in je kledingkast of niet? Ja na de missie is het doksters pak gewoon in je kledingkast. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Hilgen Geplaatst: 14 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 april 2009 Volgens mij heeft het te maken met TLAD, want ik ken het ook niet Ja is in TLAD Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2009 Gelukkig ik wel Maar ik snap wel dat het voor sommige onduidelijk is; misschien een idee om er TLAD voor te zetten als Topic naam Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2009 Michael Hilgen, gelieve in het vervolg op de datum van de laatste post te letten, en dit topic dan ook niet te bumpen met zo'n onzinnige post. Dit topic krijgt een slotje om eventuele andere nutteloze reacties te voorkomen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts