~Lance Vance Geplaatst: 21 maart 2009 Rapport Geplaatst: 21 maart 2009 Weet iemand hoe je op internet kan in GTA CTW? Ik wil wapens bestellen bij Ammu-Nation maar kan het internet niet vinden. Reageren
Reaper. Geplaatst: 21 maart 2009 Rapport Geplaatst: 21 maart 2009 Lol. Ammu-Nation moet je eerst unlocken. na een aantal missies krijg je een mailtje. hierna kan je via je PDA naar de ammunation site door op het logo te tappen. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 21 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2009 Ja dat weet ik ik had dat mailtje gehad met zo'n link en een gratis SMG besteld, maar wist niet hoe je terug op de site kwam. Toch bedankt Reageren
Reaper. Geplaatst: 21 maart 2009 Rapport Geplaatst: 21 maart 2009 open je PDA. op een ga naar het Sterretje met een A erin. dan kom je bij ammunation. Reageren
The Hulk Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 Af en toe krijg je een mailtje van de Ammu-Nation. Dan staat er gewoon onderaan in de mail de website en als je dat aan klikt kom je automatisch op de site en kun je wapens kopen. Als je dan na een tijdje terug komt naar je huis ligt daar een pakketje. Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 Of je steelt de truck ervan natuurlijk, krijg je het gratis of je krijgt een gratis dood. Reageren
The Hulk Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 Of je steelt de truck ervan natuurlijk, krijg je het gratis of je krijgt een gratis dood. Om de een of andere reden lukt mij dat nooit. Dan zie ik zo'n truck rijden maar als ik hem dan insluit dan kan ik de deur niet openen... Reageren
HA5H Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 Ik had ditzelfde probleem ook een tijdje geleden. Zo kom je op de website: Druk op Start -> Zoek nu naar het A logo van AmmuNation -> Druk erop en je bent op de website Reageren
Reaper. Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 Of je steelt de truck ervan natuurlijk, krijg je het gratis of je krijgt een gratis dood. Om de een of andere reden lukt mij dat nooit. Dan zie ik zo'n truck rijden maar als ik hem dan insluit dan kan ik de deur niet openen... de deur zit ook op slot. ik raad je aan een shotgun te pakken. schiet daarna een paar keer op de truck. de truck stopt en er komt een man uit. schiet die man nu heel snel neer, want hij heeft een shotgun. als de man dood is stap je in de truck en rij je naar je dichtsbijzijnde secluded safehouse. Reageren
Thundercover Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 Je kan wel naar de site van Ammunation gaan via je PDA, maar verder internetten of bellen kan helaas niet. Reageren
The Hulk Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 Je kan wel naar de site van Ammunation gaan via je PDA, maar verder internetten of bellen kan helaas niet. Dat is wel jammer het zou wel grappig zijn geweest als je ook via sites auto's en motors kon kopen en andere dingen... Reageren
MadSemtex Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 Inderdaad, maar dan worden die denk wel net zo afgeleverd als bij AN. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 Je kan je wapens ook uit de vuilnisbakken halen. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 22 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 Ja maar alleen die rooie en die zijn nogal moeilijk te vinden vind ik Tot nu toe vond ik ze alleen bij een paar opdrachtgevers. Maar ik vind Ammu-Nation geniaal in deze GTA, het wordt gewoon voor je deur afgeleverd. Het zou alleen wel tof zijn als ze ook echt een Ammu-Nation winkel hadden waar je ook een Shooting Range hebt. Maarja. Reageren
Svenie Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Geplaatst: 23 maart 2009 Ja maar alleen die rooie en die zijn nogal moeilijk te vinden vind ik Tot nu toe vond ik ze alleen bij een paar opdrachtgevers. Maar ik vind Ammu-Nation geniaal in deze GTA, het wordt gewoon voor je deur afgeleverd. Het zou alleen wel tof zijn als ze ook echt een Ammu-Nation winkel hadden waar je ook een Shooting Range hebt. Maarja. Als Shooting Range heb je nu de Liberty City Gun Club, in de buurt van de luchthaven. Na een bepaald aantal missies komt er telkens een nieuw wapen vrij, waarmee je kan oefenen. Wapens kan je trouwens niet enkel vinden in rode vuilniscontainers, maar ook in groene. Meestal staan deze in steegjes, waar ook dealers zich wel eens laten zien. Het probleem is dat ik er de laatste tijd alleen condooms en dildo's in terug vind. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.