Jump to content

Internet

Recommended Posts

Geplaatst:
Ja maar alleen die rooie en die zijn nogal moeilijk te vinden vind ik :puh: Tot nu toe vond ik ze alleen bij een paar opdrachtgevers.

Maar ik vind Ammu-Nation geniaal in deze GTA, het wordt gewoon voor je deur afgeleverd. :puh:

Het zou alleen wel tof zijn als ze ook echt een Ammu-Nation winkel hadden waar je ook een Shooting Range hebt. Maarja.

Als Shooting Range heb je nu de Liberty City Gun Club, in de buurt van de luchthaven. Na een bepaald aantal missies komt er telkens een nieuw wapen vrij, waarmee je kan oefenen. Wapens kan je trouwens niet enkel vinden in rode vuilniscontainers, maar ook in groene. Meestal staan deze in steegjes, waar ook dealers zich wel eens laten zien. Het probleem is dat ik er de laatste tijd alleen condooms en dildo's in terug vind.

In groene containers kan je geen wapens vinden (dat zegt de game ook zelf), maar je kan in de groene wel geld en drugs vinden.

Geplaatst: (bewerkt)
Weet iemand hoe je op internet kan in GTA CTW? Ik wil wapens bestellen bij Ammu-Nation maar kan het internet niet vinden.

Hallo,

Die site he..

Bij een missie moet je een wapen GRATIS! bestellen. Daarna gaat het even niet meer..Later ''Vanaf die missie waarbij je een auto moet stelen, na de garage brengen en de motor bak moet verwoesten <Spullen>'' dan kun je zoveel wapens bestellen als je wilt (Tenminste ligt aan je $). Maar let op! sommige wapens kun je niet kopen omdat ze die niet op voorraad hebben. Ik hoop dat je hier genoeg info mee hebt.

Groetjes,

L156

P.S.

Heb ff de missie naam opgezocht via wikiGTA en deze heet; Pimp his ride

Bewerkt: door L156
Geplaatst:
Weet iemand hoe je op internet kan in GTA CTW? Ik wil wapens bestellen bij Ammu-Nation maar kan het internet niet vinden.

Hallo,

Die site he..

Bij een missie moet je een wapen GRATIS! bestellen. Daarna gaat het even niet meer..Later ''Vanaf die missie waarbij je een auto moet stelen, na de garage brengen en de motor bak moet verwoesten <Spullen>'' dan kun je zoveel wapens bestellen als je wilt (Tenminste ligt aan je $). Maar let op! sommige wapens kun je niet kopen omdat ze die niet op voorraad hebben. Ik hoop dat je hier genoeg info mee hebt.

Groetjes,

L156

P.S.

Heb ff de missie naam opgezocht via wikiGTA en deze heet; Pimp his ride

Even een aanvulling hierop, het klopt dat nog niet alle wapens meteen te koop zijn op de website van Amnu Nation. Na het voltooien van enkele missies, zal de website je een e-mail sturen met de wapens die ze in hun assortiment hebben toegevoegd. Je hebt ook nog de zogenaamde Fully-Cocked wapens, die je vrijspeelt na de derde missie van Hsin Jaoming, One Shot, One Kill. Om deze 'zwaardere' wapens te kunnen kopen, moet je eerste de Fully-cocked upgrade kopen, die je kan vinden onder de Miscellaneous wapens. Deze upgrade neemt echter een enorme hap uit je budget, aangezien hij $10.000 kost. Je speelt hier wel de wapens Revolver, SMG, Minigun, Double barreld shotgun, Assault carbine en Proximity mine mee vrij.

Geplaatst:

zo'n hap uit mijn budget nam hij niet, aangezien ik 149.000 dollar heb dankwij drugsdealen. hoe: geen tijd en geld verspillen aan weed en downers etc, gewoon alleen in coke en heroine dealen, daar verdien je het meest mee.

Geplaatst:
Ik heb GTA CW ook maar hoe open je die vuilnisbakken x)

Naast een rode/groene afvalcontainer staan en dan op select drukken.

Geplaatst:
Ja maar alleen die rooie en die zijn nogal moeilijk te vinden vind ik :puh: Tot nu toe vond ik ze alleen bij een paar opdrachtgevers.

Maar ik vind Ammu-Nation geniaal in deze GTA, het wordt gewoon voor je deur afgeleverd. :puh:

Het zou alleen wel tof zijn als ze ook echt een Ammu-Nation winkel hadden waar je ook een Shooting Range hebt. Maarja.

Als Shooting Range heb je nu de Liberty City Gun Club, in de buurt van de luchthaven. Na een bepaald aantal missies komt er telkens een nieuw wapen vrij, waarmee je kan oefenen. Wapens kan je trouwens niet enkel vinden in rode vuilniscontainers, maar ook in groene. Meestal staan deze in steegjes, waar ook dealers zich wel eens laten zien. Het probleem is dat ik er de laatste tijd alleen condooms en dildo's in terug vind.

Ja maar ik kan die gun club nooit vinden

Geplaatst:

WAT?!

Ik zat enorm na te denken over welk spel voor de ndsl ga kopen.

Of het dragonball zou zijn (srry maar ik ben dar nog steeds fan van :D LOL).

Of Grand theft auto chinatown wars.

Maar je kan dus blijkbaar net als in gta 4 internetten, en wapens worde hilarisch genoeg bij je aan de deur bezorgd, I.P.V. steeds naar de winkel zelf te gaan (opeten of meenemen zegt me pa altijd als ie mij wapens ziet kopen :D).

Zo...echt wel gaaf al die functies, nou grand theft auto cw gaat het worden!

Gr.

Als je de liberty city gun club niet meer kan vinden, kijk je bij points of interest, op je gps natuurlijk, en dan staat (als je er al eens geweest bent) de gun club er ook bij als waypoint ^^

Bewerkt: door boler
Geplaatst:
WAT?!

Maar je kan dus blijkbaar net als in gta 4 internetten, en wapens worde hilarisch genoeg bij je aan de deur bezorgd, I.P.V. steeds naar de winkel zelf te gaan (opeten of meenemen zegt me pa altijd als ie mij wapens ziet kopen :D).

Gr.

Hey, ik heb CTW zelf niet maar bij een vriend gespeeld en hij is idd cool! (Ik ben mijn eigen DS kwijt...)

Maar ik wil nog iets aanvullen: Je kan niet het hele internet bezoeken (zoals in GTA IV). Als het goed is kan je enkel op de website van de Ammu-Nation.

WAT?!

Gr.

Hey, ik heb CTW zelf niet maar bij een vriend gespeeld en hij is idd cool! (Ik ben mijn eigen DS kwijt...)

Maar ik wil nog iets aanvullen: Je kan niet het hele internet bezoeken (zoals in GTA IV). Als het goed is kan je enkel op de website van de Ammu-Nation.

Ja heb ik gehoord maar het feit dat je kan internetten (ook maar e-mail en enkel de ammu-nation site) geeft me een realistisch gevoel.

Jammer dat je ds kwijt is!

Zonde.

Nou ja ik kan helemaal op de CPU geen gta meer spelen dus dat ik nog wat kutter, want ik heb geen ps 2 of ps3 of psp.

Dus ik kan helemaal geen gta meer spelen....

Mvg.

Bewerkt: door Vegeta-Z

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...