Jump to content

Little Jacob is een watje !


TZG

Recommended Posts

Hallo allemaal

Ik ging vandaag maar weer wat missies doen nadat ik mijn kapotte ps3 terug had gekregen. Ik ging ff wat schieten met L.J en daarna moest ik hem naar het cafe brengen. Ik had lol, ik ging ff naar de schommel. We vlogen niet echt ver, en kwamen op het treinspoor boven de grond. De auto fikte, dus we rende snel weg. Maar we zaten boven de grond en moesten dus springen. Ik sprong, maar jacob bleef staan. Even later werd hij op een gruwelijke wijze vermoord door middel van de trein XD. Is dit een bug ofzo? Of is ie gewoon een watje? XD

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo allemaal

Ik ging vandaag maar weer wat missies doen nadat ik mijn kapotte ps3 terug had gekregen. Ik ging ff wat schieten met L.J en daarna moest ik hem naar het cafe brengen. Ik had lol, ik ging ff naar de schommel. We vlogen niet echt ver, en kwamen op het treinspoor boven de grond. De auto fikte, dus we rende snel weg. Maar we zaten boven de grond en moesten dus springen. Ik sprong, maar jacob bleef staan. Even later werd hij op een gruwelijke wijze vermoord door middel van de trein XD. Is dit een bug ofzo? Of is ie gewoon een watje? XD

lol dat is een bug :D

roman gaat bij mij ook op stomme manieren dood xD

gaat tie als ik in vuurgevecht ben er gewoon tussen staan krijgt tie een shotgun voor ze hoofd of so en is tie weer is dood xD

Link to comment
Delen op andere websites

Wie gaat er dan ook in een missie met een bijrijder de schommelglitch doen? Ook niet echt logisch dat je zoiets onder een missie doet. Maar het is inderdaad een bug, of LJ was gewoon te stoned om te springen. Kan ook nog..

Link to comment
Delen op andere websites

Wie gaat er dan ook in een missie met een bijrijder de schommelglitch doen? Ook niet echt logisch dat je zoiets onder een missie doet. Maar het is inderdaad een bug, of LJ was gewoon te stoned om te springen. Kan ook nog..

Die schommel was gewoon té aantrekkelijk hij schreeuwde naar mij: laat me je lanceren! Laat me je lanceren!

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is het hele verhaal:

little jacob belde me:

en die zei zovan: alright my brother, f*ck that shit, let's shoot n*g*a's :D

niko: yeah man, thats cool shit n*g*a :D

en toen gingen we samen ff knallen :tu:

maar toen kwam de politie :N

fuck that shit zei l.j weer :duh:

niko: me too man, lets shoot that bullshit :dans:

L.J: Life Sucks man :duh:

Niko: let's go to the schommel :*D

L.J; alright my brother ;)

en we vlogen niet egt ver, en we kwamen op het treinspoor boven de grond :{

ik sprong naar beneden, maar die l.j scheet 7 kleuren en hij sprong niet :N

toen kwam er een trein aan, en toen was er chocomel van l.j gemaakt :duh:

EINDE!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het niet zo in de code staat dat deze personages bij een uitje ook gaan springen of zwemmen. Zo heb ik ook een keer twee dingen met Roman meegemaakt, de eerste keer was dat ik ging bowlen in de avond en toen van dat ding sprong naar de achtbaan (op het eerste eilandje he), toen kwam hij ook niet en moest ik weer een pokke-end naar boven lopen. En ook toen - na een bezoek aan de Burger Shot - onze auto in de fik ging vliegen, sprong ik eruit, maar Roman bleef doodleuk zitten. Gevolg: Your friend has been injured.

Link to comment
Delen op andere websites

Hahah ik ging vandaag voor het eerst gta IV bij een vriend spelen :D ging ik kleine jacob bellen om te drinken, op de terug weg kwam ik niet meer bij van het laggen dat ze dronken waren en lopen te waggelen over straat en steeds vallen :7 hahaha :D little jacob is gewoon raar :schater:

Bewerkt: door SubaruFreak
Link to comment
Delen op andere websites

Hahah ik ging vandaag voor het eerst gta IV bij een vriend spelen :D ging ik kleine jacob bellen om te drinken, op de terug weg kwam ik niet meer bij van het laggen dat ze dronken waren en lopen te waggelen over straat en steeds vallen :7 hahaha :D little jacob is gewoon raar :schater:

Met iedere vriend is dat dronken gedrag hoor :D Idd wel geinig :puh:

Bewerkt: door TahR78
Link to comment
Delen op andere websites

Je kan niet verwachten van een game dat alles realistisch zal zijn en zelfs niet bij GTA :IV.

Het is ook niet echt realistisch als je een val van 15 meter kan overleven he :7 .

Wel dom, een val van 15 meter overleef je met gemak, maar is het een iets van twee/drie meter meer, ben je gelijk wasted ( nog lekker old school van sa :D)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...