Jump to content

Little Jacob is een watje !


TZG

Recommended Posts

Je kan niet verwachten van een game dat alles realistisch zal zijn en zelfs niet bij GTA :IV.

Het is ook niet echt realistisch als je een val van 15 meter kan overleven he :7 .

Dat ligt eraan of je nog genoeg armor of health hebt. Als je health minder dan de helft is overleef je een val van 15 meter echt niet. Niko had bij mij een keer een motor op zich gekregen, dat had hij niet overleefd. Zo realistisch als het maar kan want die dingen wegen enorm zwaar. :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Maar ik heb ook mensen gezien die met Gta IV van die hoogste toren sprongen en dat overleven omdat ze net op een randje komen :schater:

lol drm bleef ik dus leven xD

donderde keer naar benee en was best wel verbaast dat ik leefde(was op een randje gevalle en daarna op gebouw)

toen ik er echter af wou viel ik als nog te pletter maar jha...

weet je wat droog is:

packie belle voor een bom

bom onder auto plakken

zelf in de auto gaan zitten

vergeten onder welke auto je hem hebt geplakt

gewoon een willekeurige auto pakken

roman ophalen

uitstappen voor het cafe

en zien dat je nog steeds een bom kan datonaten en dan hem opblazen xD

en dan krijg je te zien:

Your friend has been injured

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Weet je wat echt balen is? Altijd als ik met Packie wat gaan drinken, en we ladderzat weer het café uitlopen, roep ik een taxi om packie naar huis te brengen. Maar als we in de auto zitten springt hij er oppeens uit! en dan krijg ik weer dat hij injured is en dan word hij boos op me... is dit een bug?

Link to comment
Delen op andere websites

Weet je wat echt balen is? Altijd als ik met Packie wat gaan drinken, en we ladderzat weer het café uitlopen, roep ik een taxi om packie naar huis te brengen. Maar als we in de auto zitten springt hij er oppeens uit! en dan krijg ik weer dat hij injured is en dan word hij boos op me... is dit een bug?

Als ik met Packie dronken word springt hij bij mij niet uit de taxi/auto , waarschijnlijk een bug.

Probeer het eens nog een paar keer , wil het echt niet dan moet je maar niet meer in een taxi of gewoon niet meer dronken met hem worden :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...