FayaPonDem Geplaatst: 21 maart 2009 Rapport Geplaatst: 21 maart 2009 hey, zou iemand een signature voor me willen maken ajb? het is eigenlijk allemaal gelijk hoe hij eruit ziet, maar ik zou er graag foto's van damian marley in verwerkt hebben pz
Timske Geplaatst: 21 maart 2009 Rapport Geplaatst: 21 maart 2009 Gebruik dit lijstje: [b]Type[/b]: [b]Stijl[/b]: [b]Grootte[/b]: [b]Afbeelding[/b]: [b]Tekst[/b]: [b]Rand[/b]: [b]Kleuren[/b]: [b]Render[/b] (optioneel): [b]Extra[/b] (optioneel): Dan is alles veel duidelijker voor jouw en voor ons.
.Corneria. Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 (bewerkt) Kijk hier ook even: <<klik>>!Dan wordt alles duidelijker(Zoals Timske al had gezegd). Corneria Bewerkt: 22 maart 2009 door corneria
FayaPonDem Geplaatst: 22 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 ok Type:euhm rechthoekig? Stijl:euhm stijlvol? Grootte:maximum groote Afbeelding:damian marley Tekst:FayaPonDem Rand:gelijk Kleuren:groen geel rood moet niet hoor Render (optioneel): Extra (optioneel): jullie mogen eigenlijk zelf iezen hoor
Timske Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 Met Type word eigenlijk bedoelt signature, avatar of persoonlijke foto of iets in die richting En de stijl bijvoorbeeld donker, kleurrijk of cartoonstijl of weer iets in die richting En vraagje, wat bedoel je bij rand met gelijk?
FayaPonDem Geplaatst: 22 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 Met Type word eigenlijk bedoelt signature, avatar of persoonlijke foto of iets in die richting En de stijl bijvoorbeeld donker, kleurrijk of cartoonstijl of weer iets in die richting En vraagje, wat bedoel je bij rand met gelijk? dat het al gelijk is, dat dat me niet uitmaakt en type natuurlijk signature, stijl mag ook gekozen worden thx
Timske Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 Tekst erop en is wel klaar denk ik: Heb alleen een plaatje verkleint verder niets
FayaPonDem Geplaatst: 22 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 Tekst erop en is wel klaar denk ik: Heb alleen een plaatje verkleint verder niets naais haha en kun je het wat groter maken? of in elk geval langer thx & pzzzz:d
Timske Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 (bewerkt) Langer: Ben even verder met mijn Hausaufgaben of hoe dat ook heet Code vergeten sorry: [img=http://img7.imageshack.us/img7/1008/fayapondemu.png] Bewerkt: 22 maart 2009 door Timske
Recommended Posts