HA5H Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 (bewerkt) Beste mensen, Ik ben erin geslaagd de twee televisiezenders van GTA IV: The Lost And Damned te bemachtigen uit de originele TLAD files. Dit zijn dus de vernieuwde TV-zenders die in GTA IV: The Lost and Damned te bezichtigen zijn! Om deze in-game te plaatsen kun je het beste eerst even dit (bewerkte) gedeelte van de Tutorial van Thundercover© (KLIK) over het in-game plaatsen van TV zenders in de PC versie van GTA IV: Nu je je filmpje hebt omgezet, moet je een bestaande gaan vervangen. Daarbij moet je goed kijken welke filmpje in welk safehouse is te vinden is, want niet elk safehouse heeft elk filmpje, en of je bepaalde zenders wilt bewaren. CNT en Weazel zijn in elk safehouse te bekijken en in Bohan en Alderney heb je ook nog static.bik erbij.Ga naar jouw GTA:IV map toe (meestal is dit C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV ) en open de map movies. Hernoem nu een van de bestaande bestanden, bijvoorbeeld static.bik naar static_original.bik. Geef de computer toestemming om het bestand dat Alleen Lezen is te hernoemen. Zet nu (een kopie van) het .bik-bestand van je filmpje in de map movies. Geef het bestand via rechter muisklik > Eigenschappen de kermerk van een Alleen Lezen-bestand door onderaan het eerste tabblad het hokje voor Alleen Lezen aan te vinken. Druk vervolgens op OK. Hernoem nu deze twee filmpjes naar de oorspronkelijke filmpjes die je hebt hernoemd. Wij hernoemen CNTep1.bik en weazelep1.bik nu naar bijvoorbeeld weazel.bik en CNT.bik LET WEL GOED OP: HERNOEM JE ORIGINELE weazel.bik en CNT.bik wel eerst naar bijvoorbeeld weazel_original.bik of CNT_original.bik om een soort van back-up te maken van je oude zenders voor het geval je die ooit nog eens terug wilt zetten!. Sta ook deze hernoeming weer toe. Nu kan je Grand Theft Auto IV opstarten en van je filmpje genieten! Het is alleen jammer dat het elke keer opnieuw begint als je de zender inschakelt. Aangezien deze twee bestanden te groot waren om bij de Bijlage te doen heb ik ze elders geupload Ik hoop dat iedereen hier veel plezier van zal hebben. PS: De filmpjes zijn nog steeds ©opyright Rockstar Games... De Televisiezenders: >>> Door PatrickW: warez link verwijderd<<< - Haakon Bewerkt: 4 juni 2009 door PatrickW
Dieko Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 Ik snap het niet zo goed. Wil je de nieuwe tv zenders van TLAD in de gewone GTA IV stoppen?
HA5H Geplaatst: 22 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 Ik snap het niet zo goed.Wil je de nieuwe tv zenders van TLAD in de gewone GTA IV stoppen? Ja, de 2 nieuwe TV zenders van TLAD kun je in de gewone GTA IV van de PC stoppen.
HA5H Geplaatst: 15 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2009 Heeft iemand dit ooit nog geprobeerd?
Flitskikker Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 "File not found" krijg ik als ik de zenders wil downloaden. Gebruik trouwens een andere uploadwebsite (MU bijvoorbeeld). ZShare zuigt. Mvg, Flitskikker
HA5H Geplaatst: 24 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 De twee zenders zijn nu netjes in een .rar bestandje gezet en geupload op Megaupload (zie beginpost voor link) om gebruikt te worden voor GTA IV op de PC =] Als iemand het getest heeft willen jullie dan vertellen of het is gelukt? =]
PatrickW Geplaatst: 4 juni 2009 Rapport Geplaatst: 4 juni 2009 Het gratis beschikbaar stellen van materiaal waar eigenlijk voor beteeld moet worden, valt onder warez. Bij deze dus gesloten.
Recommended Posts