Jump to content

The Sims2 !? huh?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo jongens van het forum ik heb sims2 weer gepakt gister uit me kamer maar ik misde cd1 ik heb wel cd2 cd3 cd4 dus had ik maar cd1 gedownload en no-cd crack geinstaleerd om dat me andre cd gebroken is:S kan ik niet meer bouwen :S ik kan wel stoelen neerzite of tv's bank enoz.. maar kan geen eigen huis bouwen en ontwerpen:O

kan iemand mij helpen?

Als jullie me niet geloven zou ik foto van me cd's maken en posten;) ^_^:Y:Y

Groeten mickymous

Bewerkt: door mickymous
Geplaatst:

Ik snap je probleem niet? Je hebt drie cd's, andere is gebroken. Daar heb je No-CD Crack voor gedownload (illegaal). Wat is het probleem dan precies?

Geplaatst:
Ik snap je probleem niet? Je hebt drie cd's, andere is gebroken. Daar heb je No-CD Crack voor gedownload (illegaal). Wat is het probleem dan precies?

Hallo jongens van het forum ik heb sims2 weer gepakt gister uit me kamer maar ik misde cd1

dus had ik maar cd1 gedownload en no-cd crack geinstaleerd en nu kan ik niet meer bouwens !!!

Geplaatst:

Dat je niet meer kan bouwen is een van de dingen die je hebt als je Sims download...

Eigen schuld, een nieuwe kopen is een aanrader. ^_^

Geplaatst:
Dat je niet meer kan bouwen is een van de dingen die je hebt als je Sims download...

Eigen schuld, een nieuwe kopen is een aanrader. ^_^

Heb tog niet gedownload joh aleen cd1 omdat die gebroken is:S voor de rest heb ik gewoon via de andre cd's gedaan !!!!

Geplaatst:

Als je een no-cd crack hebt geïnstalleerd werkt de bouw functie niet meer. Dis is nu eenmaal zo, dus als je wilt bouwen zul je toch echt aan een legale CD 1 moeten komen.

Geplaatst:

Aangezien je meerdere malen toegeeft dat je CD 1 gedownload hebt kunnen en mogen we je niet helpen. Het enige wat ik je mee kan geven is dat je hem toch echt opnieuw moet kopen wil je hulp. Tot die tijd sluit ik dit topic :slotje: .

Niet eens met slotje? Stuur een PB! ;)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...