Bierbuikje Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 (bewerkt) GTA IV Illegal Effects For San Andreas Ik wou wel eens weten hoe het is om GTA 4 illegaal te hebben, maar zo ben ik niet dat ik spellen illegaal van het internet haal. Dus wat moest ik doen? Ik ging het maar scripten voor San Andreas. Wat gebeurt er? Wanneer je ingame bent loop je dronken. Wanneer je in een auto zit rijd hij automatisch weg met een rokende auto. Er is de hele tijd een zandstorm. Het beeld beweegt. Waar rijd je heen? Geheim. Hoe weet ik de effecten van het illegale spel? Goed rondgekeken in de GTA IV forums. Hoe gebruik ik dit? Benodigdheden. - Grand Theft Auto San Andreas - Cleo Modification (Uitleg om cleo te downloaden is hier: http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=369224 te vinden.) Installatie. Plaats het .CS bestandje in je CLEO folder. Start daarna SAN ANDREAS met compact.exe en alles zou goed moeten gaan. Screens! Download Download link. Credits Gemaakt door: Bierbuikje Met de hulp van: Dutchy3010 Zeker de moeite waard om eens te kijken hoe het is. ** Zijn er meer effecten die je krijgt wanneer het spel illegaal is en ik weet ze nog niet? Post ze hier en ik zet ze erin. Bierbuikje Bewerkt: 28 december 2009 door Bierbuikje Reageren
Timske Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 Sorry maar wat is hier het nut van Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 22 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 Sorry maar wat is hier het nut van Niets, gewoon voor de lol. Probeer het spel maar eens uit te spelen met deze mod. En nu voel je ook hoe het is om GTA 4 illegaal te hebben, maar dan in SA. Reageren
Rickyboy30 Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 GTA IV Illegal Effects For San AndreasIk wou wel eens weten hoe het is om GTA 4 illegaal te hebben, maar zo ben ik niet dat ik spellen illegaal van het internet haal. Dus wat moest ik doen? Ik ging het maar scripten voor San Andreas. Wat gebeurt er? Wanneer je ingame bent loop je dronken. Wanneer je in een auto zit rijd hij automatisch weg met een rokende auto. Er is de hele tijd een zandstorm. Het beeld beweegt. Waar rijd je heen? Geheim. Hoe weet ik de effecten van het illegale spel? :o Goed rondgekeken in de GTA IV forums. Hoe gebruik ik dit? Benodigdheden. - Grand Theft Auto San Andreas - Cleo Modification (Uitleg om cleo te downloaden is hier: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=78595 te vinden. Deze uitleg komt van Flashingdemon666.) Installatie. Plaats het .CS bestandje in je CLEO folder. Start daarna SAN ANDREAS met compact.exe en alles zou goed moeten gaan. Screens! Download Download link. Credits Gemaakt door: Bierbuikje Met de hulp van: Dutchy3010 Zeker de moeite waard om eens te kijken hoe het is. ** Zijn er meer effecten die je krijgt wanneer het spel illegaal is en ik weet ze nog niet? Post ze hier en ik zet ze erin. Bierbuikje ff iets leuks, ik heb het spel ook illegaal omdat ik hem al op me ps3 heb en het onzin vind hem weer op de PC te kopen. maar als je de goede cracks gebruikt heb je helemaal geen effecten ( zoals bij mij )! Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 22 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 GTA IV Illegal Effects For San AndreasIk wou wel eens weten hoe het is om GTA 4 illegaal te hebben, maar zo ben ik niet dat ik spellen illegaal van het internet haal. Dus wat moest ik doen? Ik ging het maar scripten voor San Andreas. Wat gebeurt er? Wanneer je ingame bent loop je dronken. Wanneer je in een auto zit rijd hij automatisch weg met een rokende auto. Er is de hele tijd een zandstorm. Het beeld beweegt. Waar rijd je heen? Geheim. Hoe weet ik de effecten van het illegale spel? :o Goed rondgekeken in de GTA IV forums. Hoe gebruik ik dit? Benodigdheden. - Grand Theft Auto San Andreas - Cleo Modification (Uitleg om cleo te downloaden is hier: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=78595 te vinden. Deze uitleg komt van Flashingdemon666.) Installatie. Plaats het .CS bestandje in je CLEO folder. Start daarna SAN ANDREAS met compact.exe en alles zou goed moeten gaan. Screens! Download Download link. Credits Gemaakt door: Bierbuikje Met de hulp van: Dutchy3010 Zeker de moeite waard om eens te kijken hoe het is. ** Zijn er meer effecten die je krijgt wanneer het spel illegaal is en ik weet ze nog niet? Post ze hier en ik zet ze erin. Bierbuikje ff iets leuks, ik heb het spel ook illegaal omdat ik hem al op me ps3 heb en het onzin vind hem weer op de PC te kopen. maar als je de goede cracks gebruikt heb je helemaal geen effecten ( zoals bij mij )! Dit is voor de lol, voor de spelers die geen GTA 4 hebben, maar wel San Andreas. Met deze mod krijg je de effecten van hoe het is om het illegaal te hebben. Het is echter niet de bedoeling dat je het spel daadwerkelijk ook illegaal hebt. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 Dus als ik het goed begrijp hebben de mensen die GTA IV hebben gedownload last van zandstormen en een dronken Niko. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 22 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 (bewerkt) Dus als ik het goed begrijp hebben de mensen die GTA IV hebben gedownload last van zandstormen en een dronken Niko. Nee, de mensen die SA hebben kunnen dit downloaden en dan heb je dezelfde effecten in SA als wanneer je GTA 4 illegaal hebt. Bewerkt: 22 maart 2009 door Bierbuikje Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 22 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 -.-" Dit is een mod voor SA. Om te ervaren hoe het is om IV illegaal te hebben. Wanneer je SA opstart krijg je de effecten die je ook hebt wanneer je IV illegaal hebt. Een mod voor sa om te ervaren hoe het is om IV illegaal te hebben. Dit speelt zich af in SA en niet in IV, wanneer je het opstart krijg je dezelfde effecten (die je ook hebt wanneer je gta iv illegaal hebt) in het spel. Dus in SA loop je dan dronken, het beeld beweegt, de auto rookt, de auto rijdt automatisch. Is dat zo moeilijk om te begrijpen? Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 Ik heb ook ooit geprobeerd een dronken effect er in te krijgen. Het lukte, maar als je in een auto stapte was het ineens over. Ik weet niet hoe jij dit probleem opgelost hebt maar ik vind het knap. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 22 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 Ik heb ook ooit geprobeerd een dronken effect er in te krijgen. Het lukte, maar als je in een auto stapte was het ineens over. Ik weet niet hoe jij dit probleem opgelost hebt maar ik vind het knap. Je mag van mij het script wel hebben in kladblok versie, daarin staat alles duidelijker uitgelegd. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 Ik heb ook ooit geprobeerd een dronken effect er in te krijgen. Het lukte, maar als je in een auto stapte was het ineens over. Ik weet niet hoe jij dit probleem opgelost hebt maar ik vind het knap. Je mag van mij het script wel hebben in kladblok versie, daarin staat alles duidelijker uitgelegd. Graag! Ik wil je script niet rippen of er zelf iets uit halen hoor, maar ik ben gewoon benieuwd hoe je dat gedaan hebt. Reageren
ikt Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 Als je wilt weten hoe GTA IV te spelen is als je een slechte crack hebt moet je een slechte crack opzoeken en spelen. In IV zat er geen zandstorm dacht ik. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 22 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 Als je wilt weten hoe GTA IV te spelen is als je een slechte crack hebt moet je een slechte crack opzoeken en spelen. In IV zat er geen zandstorm dacht ik. Nogmaals, dit is voor sa. En die zandstorm is voor het dronken effect, ik vond het er echter uitzien. Reageren
ikt Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 Als je wilt weten hoe GTA IV te spelen is als je een slechte crack hebt moet je een slechte crack opzoeken en spelen. In IV zat er geen zandstorm dacht ik. Nogmaals, dit is voor sa. En die zandstorm is voor het dronken effect, ik vond het er echter uitzien. Ja, maar als je wilt weten welke -rape the downloader- functies er zijn, probeer een slechte crack op GTA IV die je legaal hebt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.