Bierbuikje Geplaatst: 22 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 Als je wilt weten hoe GTA IV te spelen is als je een slechte crack hebt moet je een slechte crack opzoeken en spelen. In IV zat er geen zandstorm dacht ik. Nogmaals, dit is voor sa. En die zandstorm is voor het dronken effect, ik vond het er echter uitzien. Ja, maar als je wilt weten welke -rape the downloader- functies er zijn, probeer een slechte crack op GTA IV die je legaal hebt. Nee dank je, ik vraag de ervaren spelers wel. Reageren
djcas Geplaatst: 13 juli 2009 Rapport Geplaatst: 13 juli 2009 DownloadDownload link. dode link Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 13 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2009 DownloadDownload link. dode link Ik ben vanaf nu overgestapt op megaupload.com, deze site is beter als 2shared. Ik zal deze link updaten en die van andere mods ook. Hier is alvast de link voor deze mod. http://www.megaupload.com/?d=HE5ELU5M Reageren
djcas Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Geplaatst: 14 juli 2009 DownloadDownload link. dode link Ik ben vanaf nu overgestapt op megaupload.com, deze site is beter als 2shared. Ik zal deze link updaten en die van andere mods ook. Hier is alvast de link voor deze mod. http://www.megaupload.com/?d=HE5ELU5M ok thx leuke mod:p Reageren
Mevin Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Geplaatst: 14 juli 2009 Leuke mod Alleen Zandstorm zat er niet in, maar wel leuk voor het effect Reageren
Henk_von_Pony Geplaatst: 12 februari 2010 Rapport Geplaatst: 12 februari 2010 GTA IV Illegal Effects For San Andreas Ik wou wel eens weten hoe het is om GTA 4 illegaal te hebben, maar zo ben ik niet dat ik spellen illegaal van het internet haal. Dus wat moest ik doen? Ik ging het maar scripten voor San Andreas. Wat gebeurt er? Wanneer je ingame bent loop je dronken. Wanneer je in een auto zit rijd hij automatisch weg met een rokende auto. Er is de hele tijd een zandstorm. Het beeld beweegt. Waar rijd je heen? Geheim. Hoe weet ik de effecten van het illegale spel? Goed rondgekeken in de GTA IV forums. Hoe gebruik ik dit? Benodigdheden. - Grand Theft Auto San Andreas - Cleo Modification (Uitleg om cleo te downloaden is hier: http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=369224 te vinden.) Installatie. Plaats het .CS bestandje in je CLEO folder. Start daarna SAN ANDREAS met compact.exe en alles zou goed moeten gaan. Download link. Credits Gemaakt door: Bierbuikje Met de hulp van: Dutchy3010 Zeker de moeite waard om eens te kijken hoe het is. ** Zijn er meer effecten die je krijgt wanneer het spel illegaal is en ik weet ze nog niet? Post ze hier en ik zet ze erin. Bierbuikje Heel erg bedankt meneer Bierbuikje! >>> Door Beagle: Graag geen plaatjes citeren (de hele hoofdpost citeren is sowieso niet nodig).<<< Reageren
Casss Geplaatst: 12 februari 2010 Rapport Geplaatst: 12 februari 2010 Waarom zorgt R* niet gewoon dat je NIET illigaal GTAIV kan spelen Reageren
Beagle Geplaatst: 12 februari 2010 Rapport Geplaatst: 12 februari 2010 Proberen ze ook, maar als ze deze dingen weg gelaten hadden was het spel heel erg snel gekraakt. Door deze dingen wordt het nog steeds onspeelbaar tot het eruit gehaald wordt door de kraker, dit kost allemaal meer tijd en moeite en gaan mensen het mogelijk nog kopen... In ieder geval heeft dit weinig met 't topic te maken. Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 28 april 2010 Rapport Geplaatst: 28 april 2010 (bewerkt) Quote niet zo veel aub. >>> Door Beagle: Ahum? O_o Zie je PB inbox...<<< Bewerkt: 28 april 2010 door Beagle Reageren
.Senne Geplaatst: 28 april 2010 Rapport Geplaatst: 28 april 2010 Quote niet zo veel aub. Wat is er toch mis met jou? Reageren
cessna Geplaatst: 5 december 2010 Rapport Geplaatst: 5 december 2010 (bewerkt) Dit heeft dus echt geen nut !! >>> Door Beagle: No shit! Post aub niet van dit soort niet-nuttige dingen..<<< Bijna al mijn vrieden hebben Gta 4 Illegal en hun hebben helemaal geen last van die effecten die jij noemt of andere (bierbuikje) zolang je maar een goede crack heb is er niks mis mee met de Illegal versie. Groeten James Bewerkt: 6 december 2010 door Beagle Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 5 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2010 Dit heeft dus echt geen nut !! Bijna al mijn vrieden hebben Gta 4 Illegal en hun hebben helemaal geen last van die effecten die jij noemt of andere (bierbuikje) zolang je maar een goede crack heb is er niks mis mee met de Illegal versie. Groeten James Deze mod is voor de lol, het hoeft geen nut te hebben. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.