kevinbro Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 Hoe kan je met de missie 'Recruitment Drive' ooit op tijd van plek naar plek komen zonder dat je mensen achterlaat? Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 Snel rijden, beetje door het verkeer heen ritsen, en altijd wachten totdat ze bij je instappen als je er eentje gered hebt. Je moet er geloof ik drie hebben om de missie te halen. Reageren
kevinbro Geplaatst: 22 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 Snel rijden, beetje door het verkeer heen ritsen, en altijd wachten totdat ze bij je instappen als je er eentje gered hebt. Je moet er geloof ik drie hebben om de missie te halen. Maar er kan er maar 1 bij mij in de auto en die tweede moet erachteraan rennen maar dat red hij niet. Reageren
Svenie Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 Snel rijden, beetje door het verkeer heen ritsen, en altijd wachten totdat ze bij je instappen als je er eentje gered hebt. Je moet er geloof ik drie hebben om de missie te halen. Maar er kan er maar 1 bij mij in de auto en die tweede moet erachteraan rennen maar dat red hij niet. Dan moet je ervoor zorgen dat je een vierdeurs wagen tot je beschikking hebt. De Admiral, die aan je safehouse staat lijkt me een geschikt voertuig voor deze klus. Reageren
Thundercover Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 Zorg dat je een vierpersoonswagen hebt, bijvoorbeeld de Admiral. Als je het niet haalt om een potentieel lid te redden, krijg je automatisch een volgende aangewezen, zodat het makkelijker wordt om de missie te halen. Reageren
MadSemtex Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 Zorg dat je een vierpersoonswagen hebt, bijvoorbeeld de Admiral. Als je het niet haalt om een potentieel lid te redden, krijg je automatisch een volgende aangewezen, zodat het makkelijker wordt om de missie te halen. Zij er, behalve de Admiral, meerdere wagens voor 4 personen? Cabbie ja. Maar ik zie ze nooit. (misschien omdat ik die nooit jat...) Reageren
flippie13 Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 Zorg dat je een vierpersoonswagen hebt, bijvoorbeeld de Admiral. Als je het niet haalt om een potentieel lid te redden, krijg je automatisch een volgende aangewezen, zodat het makkelijker wordt om de missie te halen. Zij er, behalve de Admiral, meerdere wagens voor 4 personen? Cabbie ja. Maar ik zie ze nooit. (misschien omdat ik die nooit jat...) Vast wel, op deze staan alle voertuigen van Chinatownwars ! sommige hebben nog geen informatie, en zijn roodachtig Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 Zorg dat je een vierpersoonswagen hebt, bijvoorbeeld de Admiral. Als je het niet haalt om een potentieel lid te redden, krijg je automatisch een volgende aangewezen, zodat het makkelijker wordt om de missie te halen. Zij er, behalve de Admiral, meerdere wagens voor 4 personen? Cabbie ja. Maar ik zie ze nooit. (misschien omdat ik die nooit jat...) Vast wel, op deze staan alle voertuigen van Chinatownwars ! sommige hebben nog geen informatie, en zijn roodachtig Ja maar daar staan nog geen vindplaatsen bij Reageren
Thundercover Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 Vindplaatsen komen er zo snel mogelijk, tot die tijd kunnen door de leden zelf met behulp van de Snapmap locaties worden doorgegeven aangezien we al wel een map hebben van Liberty City. Naast de vindplaatsen hebben we echter ook nog een heleboel andere dingen die we aan de Wiki moeten toevoegen, dus nog niet alles staat erop. Het schijnt namelijk dat we ook nog een sociaal leven hebben. Er zijn wel meer auto's waar vier personen in kunnen, maar dat moet dus nog precies uitgezocht worden. De Admiral kan je gewoon bij je safe house vinden, oftewel hier. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.