Jorair Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2009 Hallo, ik heb problemen met het vinden van flying rat nr 62. Ik heb al een hele tijd gezocht maar niets gevonden . Kan iemand me misschien vertellen waar hij is? dank je Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2009 Kan je even aanduiden met een map over welke rat je het hebt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorair Geplaatst: 22 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2009 Het is diegene in het rode rondje rechtsonderaan. klik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2009 (bewerkt) Je moet met een grote boot er naartoe, en dan vanop het water met je sniper kijken. Als je hem niet vindt met de sniper, kan je er ook naartoe varen, en dan op het platform springen. Bewerkt: 22 maart 2009 door Platypus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
paul007 Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2009 Of als je te lui bent om helemaal goed en zorgvuldig te gaan zoeken. Kun je altijd nog met je RPG helemaal los gaan op die wand. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorair Geplaatst: 22 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2009 Merci Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 25 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2009 Kan je met medium settings een paar op het Blijheidsbeeld niet doen? En op WikiGTA staan nog niet overal plaatjes bij de flying rats. (Klik hier als je de map wil met plaatjes) (srry WikiGTA) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.