gtaforelife Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 heey ik heb dus een probleempje emt mijn GTA SA gewoone story mode als ik cd in comp doe en dan dubbel klik doe op GTA-SA dan komt er een schermpje van mijn beeldscherm in beeld en staat er mode not supported en als ik soms da beeld zie hoe het geprojecteerd wordt dan is eht helemaal raar uitgerekt enzo is er miss iets emt de resolutie ofzo?? bvd !~maurice Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 (bewerkt) Het zou een hoop schelen als je gewoon Nederlands zou schrijven gtaforelife, inclusief leestekens. Dat leest namelijk veel prettiger en leden zullen je makkelijker en eerder begrijpen, dan zal de hulp ook sneller komen. Probeer eerst eens het bestand gta_sa.set te verwijderen in de map (Mijn) Documenten\GTA San Andreas User Files en start het spel daarna nog eens. Succes @ hieronder: OK, dan weten we dat. Kunnen we daar ook rekening mee houden. Maar je kan alsnog gewoon leestekens plaatsen, volgens mij hebben leestekens niets te maken met spelling of dyslexie. Bewerkt: 22 maart 2009 door _KoE_Mzungu Reageren
gtaforelife Geplaatst: 22 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 Het zou een hoop schelen als je gewoon Nederlands zou schrijven gtaforelife, inclusief leestekens. Dat leest namelijk veel prettiger en leden zullen je makkelijker en eerder begrijpen, dan zal de hulp ook sneller komen.Probeer eerst eens het bestand gta_sa.set te verwijderen in de map (Mijn) Documenten\GTA San Andreas User Files en start het spel daarna nog eens. Succes tsja da spel probleem kan ik niks aan doen doe vmbo+ heb dislectie Reageren
wesley123 Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 Okee, ik heb geprobeert er doorheen te ploegen en dit is wat naar mijn idee eruit kwam. Hoi, ik heb dus een probleem met mijn gta san andreas. als ik mijn cd in de drive do en het spel wil startne geeft hij aan van mode not supported.Dit wijst dus op een probleem met het beeldscherm, dit kun je fixen door het bestand gta_sa.set in mijn documenten\gta san andreas user files te veriwjderen. Bij het opstarten zullen alle instellingen weer naar zijn standaard confuguratie gezet.>>> Door _KoE_Mzungu: Herhaling van dezelfde oplossing heeft geen toegevoegde waarde.<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.