flippie13 Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 heej iedereen! De laatste tijd zit ik als een gek achter ammunation busjes aan te rijden, rij ze vast, en wil de deur openen, maar die zitten altijd op slot weet iemand hoe je die busjes kan jatten? Reageren
DaRick1993 Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 (bewerkt) heej iedereen!De laatste tijd zit ik als een gek achter ammunation busjes aan te rijden, rij ze vast, en wil de deur openen, maar die zitten altijd op slot weet iemand hoe je die busjes kan jatten? Ik heb het zelf nog niet gedaan, maar als je op het busjes schiet, dan komt de chauffeur er zelf uit, schiet hem snel dood, want ze zeggen dat hij een shotgun bij zich heeft, en dan heb je het busje Ten slotte moet je dan naar je safe house rijden Bewerkt: 22 maart 2009 door DaRick1993 Reageren
viccie211 Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 Je moet eerst op ze schieten totdat de bestuurder eruit stapt, dan kan je erin gaan zitten en naar een secluded safe house rijden. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 Er rijden ook vaak Burrito busjes rond met zo'n rode pijl maar die zitten niet op slot dus die kan je gewoon jatten. Maar daar zit dan alleen drugs (of soms niks) in. Reageren
MadSemtex Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 Mijn manier: Gooi een molotov cocktail en schiet, totdat het busje rookt. Komt de bestuurder eruit, dood hem en stap in Voor die drugsbusjes: Loop er naartoe, stap in, en rij weg. Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 Mijn manier: Gooi een molotov cocktail en schiet, totdat het busje rookt. Komt de bestuurder eruit, dood hem en stap in ja dan moet je wel nergens tegen aan knallen anders ontploftje je busje Dus ik zou er gwn opschieten en wachten tot datie gast uitstapt Reageren
N. Bellic Geplaatst: 24 maart 2009 Rapport Geplaatst: 24 maart 2009 Zitten er in die Ammunation busje nou ook wapens of niet? Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 24 maart 2009 Rapport Geplaatst: 24 maart 2009 Zitten er in die Ammunation busje nou ook wapens of niet? Ja, en dan kan je bij je eigen savehouse het busje openmaken en dan komen er wapens uit. Reageren
boler Geplaatst: 24 maart 2009 Rapport Geplaatst: 24 maart 2009 het kost je meer kogels dan dat je er voor terugkrijgt :S Reageren
max_gtafreak Geplaatst: 25 maart 2009 Rapport Geplaatst: 25 maart 2009 ik heb wel een bazooka voor gekregen Reageren
Reaper. Geplaatst: 25 maart 2009 Rapport Geplaatst: 25 maart 2009 het kost je meer kogels dan dat je er voor terugkrijgt :S niet als je het met een shotgun doet. 2/3 keer schieten op het busje, 1/2 keer op de gozer. Reageren
N. Bellic Geplaatst: 26 maart 2009 Rapport Geplaatst: 26 maart 2009 Ik schiet altijd op zo'n busje vanuit mijn auto. Maar als ik dan schiet rijdt het busje hard weg! Wat kan ik hieraan doen? Reageren
Reaper. Geplaatst: 26 maart 2009 Rapport Geplaatst: 26 maart 2009 Ik schiet altijd op zo'n busje vanuit mijn auto.Maar als ik dan schiet rijdt het busje hard weg! Wat kan ik hieraan doen? Achter het rode stipje op de minimap aan rijden. zodra je een busje aanvalt, komt er een rood stipje op je radar die de positie van de bus aangeeft, en heel erg snel gaat ie niet, dus dan zou je hem gemakkelijk moeten kunnen inhalen. Reageren
N. Bellic Geplaatst: 26 maart 2009 Rapport Geplaatst: 26 maart 2009 Ik schiet altijd op zo'n busje vanuit mijn auto.Maar als ik dan schiet rijdt het busje hard weg! Wat kan ik hieraan doen? Achter het rode stipje op de minimap aan rijden. zodra je een busje aanvalt, komt er een rood stipje op je radar die de positie van de bus aangeeft, en heel erg snel gaat ie niet, dus dan zou je hem gemakkelijk moeten kunnen inhalen. Dus als ie weg rijdt moet ik gewoon erachteraan rijden en blijven schieten? Reageren
gtafreakkk Geplaatst: 26 maart 2009 Rapport Geplaatst: 26 maart 2009 Ik schiet altijd op zo'n busje vanuit mijn auto.Maar als ik dan schiet rijdt het busje hard weg! Wat kan ik hieraan doen? Achter het rode stipje op de minimap aan rijden. zodra je een busje aanvalt, komt er een rood stipje op je radar die de positie van de bus aangeeft, en heel erg snel gaat ie niet, dus dan zou je hem gemakkelijk moeten kunnen inhalen. Dus als ie weg rijdt moet ik gewoon erachteraan rijden en blijven schieten? gwn shotgun pakke 2x tegen die bus aan knallen. dan stap die gozer uit shotgun boom dood busje pakke naar safehouse. KLAAR! greetz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.