Vincenzo Geplaatst: 26 maart 2009 Rapport Geplaatst: 26 maart 2009 Ja, maar niet de auto helemaal kapotschieten, want dan heb je er niks meer aan. Je moet dus schieten totdat de chauffeur uitstapt. Dan moet je die doodmaken of ontwijken en dan in de auto stappen. Vervolgens kun je naar een secluded safe house en dan kun je hem openmaken. Reageren
boler Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 het kost je meer kogels dan dat je er voor terugkrijgt :S niet als je het met een shotgun doet. 2/3 keer schieten op het busje, 1/2 keer op de gozer. Dat is wel een slimme ja maar zelf koop ik altijd wapens, ik heb alles goud in de gun club dus ik kan goedkoper wapens kopen. Reageren
dynastus Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Geplaatst: 5 april 2009 het kost je meer kogels dan dat je er voor terugkrijgt :S niet als je het met een shotgun doet. 2/3 keer schieten op het busje, 1/2 keer op de gozer. Dat is wel een slimme ja maar zelf koop ik altijd wapens, ik heb alles goud in de gun club dus ik kan goedkoper wapens kopen. Hoe krijg je in godsnaam goud in de gunclub ik heb met moeite 8800 punten gehaald (pistol) en heb nogsteeds geen gold Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Geplaatst: 5 april 2009 Ik haal mijn wapens gewoon uit de rode afval containers. Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Geplaatst: 13 april 2009 (bewerkt) Hoe krijg je in godsnaam goud in de gunclub ik heb met moeite 8800 punten gehaald (pistol) en heb nogsteeds geen gold Ik heb met pistol ook 8800, je moet 10000+ halen voor gold. Een tip: probeer geen friends te raken en raak de gele. Hiermee heb ik net 10800 gewonnen. Bewerkt: 13 april 2009 door Donald F. Duck Reageren
dynastus Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Geplaatst: 15 april 2009 Hoe krijg je in godsnaam goud in de gunclub ik heb met moeite 8800 punten gehaald (pistol) en heb nogsteeds geen gold Ik heb met pistol ook 8800, je moet 10000+ halen voor gold. Een tip: probeer geen friends te raken en raak de gele. Hiermee heb ik net 10800 gewonnen. ja tis me nu ook gelukt . Maar die sniper was hinderlijk ik had daarvoor 9900 punten (nu goud maja) echt irri Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 Zo doe ik het ik haal mijn shotgun uit een rode afvalcontainer. Hier is er één denk ik: Click here to view the SnapMap Daarmee schiet ik 2 keer op het busje dan pak ik mijn Uzi en schiet ik die bestuurder dood (of je kan nog de shotgun gebruiken en dan steel je het busje. En ga je naar savehouse die "secluded" is. Reageren
Vking Geplaatst: 24 april 2009 Rapport Geplaatst: 24 april 2009 Is het mogelijk om het Ammu nation busje onbeschadigd in bezit te krijgen? je kan hem namelijk niet in je garage zetten/pay n spray en als je hem hebt opengesneden dan kan je er niet meer in. Reageren
.Corneria. Geplaatst: 24 april 2009 Rapport Geplaatst: 24 april 2009 Is het mogelijk om het Ammu nation busje onbeschadigd in bezit te krijgen? je kan hem namelijk niet in je garage zetten/pay n spray en als je hem hebt opengesneden dan kan je er niet meer in. Ikzelf denk dat het niet mogelijk is omdat je de chauffeur eruit moet schieten. Misschien kun je is proberen met een Cheat,maar dat raad ik je niet aan. Ik denk ook niet dat het mogelijk is met een Teaser,omdat die gast in de auto zit. Corneria Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.