Jump to content

ammunation busjes jatten

Recommended Posts

Geplaatst:

Ja, maar niet de auto helemaal kapotschieten, want dan heb je er niks meer aan. Je moet dus schieten totdat de chauffeur uitstapt. Dan moet je die doodmaken of ontwijken en dan in de auto stappen. Vervolgens kun je naar een secluded safe house en dan kun je hem openmaken.

Geplaatst:
het kost je meer kogels dan dat je er voor terugkrijgt :S

niet als je het met een shotgun doet.

2/3 keer schieten op het busje, 1/2 keer op de gozer.

Dat is wel een slimme ja :tu: maar zelf koop ik altijd wapens, ik heb alles goud in de gun club dus ik kan goedkoper wapens kopen.

• 2 weken later...
Geplaatst:
het kost je meer kogels dan dat je er voor terugkrijgt :S

niet als je het met een shotgun doet.

2/3 keer schieten op het busje, 1/2 keer op de gozer.

Dat is wel een slimme ja :tu: maar zelf koop ik altijd wapens, ik heb alles goud in de gun club dus ik kan goedkoper wapens kopen.

Hoe krijg je in godsnaam goud in de gunclub ik heb met moeite 8800 punten gehaald (pistol) en heb nogsteeds geen gold

Geplaatst: (bewerkt)
Hoe krijg je in godsnaam goud in de gunclub ik heb met moeite 8800 punten gehaald (pistol) en heb nogsteeds geen gold

Ik heb met pistol ook 8800, je moet 10000+ halen voor gold.

Een tip: probeer geen friends te raken en raak de gele. Hiermee heb ik net 10800 gewonnen.

Bewerkt: door Donald F. Duck
Geplaatst:

Ik heb met pistol ook 8800, je moet 10000+ halen voor gold.

Een tip: probeer geen friends te raken en raak de gele. Hiermee heb ik net 10800 gewonnen.

ja tis me nu ook gelukt :puh:.

Maar die sniper was hinderlijk ik had daarvoor 9900 punten (nu goud maja) echt irri

Geplaatst:

Zo doe ik het ik haal mijn shotgun uit een rode afvalcontainer.

Hier is er één denk ik: Click here to view the SnapMap

Daarmee schiet ik 2 keer op het busje dan pak ik mijn Uzi en schiet ik die bestuurder dood (of je kan nog de shotgun gebruiken en dan steel je het busje.

En ga je naar savehouse die "secluded" is. :Y

• 2 weken later...
Geplaatst:

Is het mogelijk om het Ammu nation busje onbeschadigd in bezit te krijgen? je kan hem namelijk niet in je garage zetten/pay n spray en als je hem hebt opengesneden dan kan je er niet meer in. :duh:

Geplaatst:
Is het mogelijk om het Ammu nation busje onbeschadigd in bezit te krijgen? je kan hem namelijk niet in je garage zetten/pay n spray en als je hem hebt opengesneden dan kan je er niet meer in. :duh:

Ikzelf denk dat het niet mogelijk is omdat je de chauffeur eruit moet schieten.

Misschien kun je is proberen met een Cheat,maar dat raad ik je niet aan. :Y

Ik denk ook niet dat het mogelijk is met een Teaser,omdat die gast in de auto zit.

:cya:

Corneria

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...