Linnie Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 (bewerkt) Zou iemand mij kunnen helpen om Flight School te halen? Ik weet verder niet hoe het werkt, maar ik lees steeds dat andere het voor je kunnen halen. Ik heb GTA al even een tijd niet meer gespeeld en ik was al een heel eind. Helaas moet ik nu weer overnieuw beginnen. Ik weet nog dat ik het erg frustrerend vond om het steeds opnieuw te doen en dat het niet lukte! Missie: Flight School Cheaten: Geen probleem Versie: Versie 2.0 (562 KB) Overig: Dankjewel Alvast! GTASAsf1.b Bewerkt: 22 maart 2009 door Linnie Correcte aanvraag via PB.
_KoE_Mzungu Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 (bewerkt) Lees eerst de regels voor het aanvragen van een missie: klik. Stuur mij daarna een Persoonlijk Bericht (PB) met de correcte aanvraag (een volledig ingevuld lijstje). Dan kan dit topic daarna weer worden geopend. Het topic is weer geopend, je moet alleen nog wel even je savegame als bijlage toevoegen. Dat kan door bovenstaande bericht even aan te passen. Flight School: alles goud Beloning: vliegbrevet, Victim heeft z'n deuren geopend, respect+, een Stuntplane, Rustler en Hunter verschijnen op Verdant Meadows. Ik heb geen cheats gebruikt, veel plezier met de rest van het spel. Bewerkt: 22 maart 2009 door _KoE_Mzungu
Linnie Geplaatst: 22 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 Ik doe 'm wel. Super, dankje!! Moet ik m'n spel dan afsluiten of?
_KoE_Mzungu Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 Nee, eerst eventjes geduld hebben totdat ik klaar ben. Daarna de savegame downloaden uit mijn post hierboven. Die zet je weer terug in de map waar jij jou savegame vandaan hebt geupload ((Mijn) Documenten\GTA San Andreas User Files). En spelen maar.
Linnie Geplaatst: 22 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 Nee, eerst eventjes geduld hebben totdat ik klaar ben. Daarna de savegame downloaden uit mijn post hierboven. Die zet je weer terug in de map waar jij jou savegame vandaan hebt geupload ((Mijn) Documenten\GTA San Andreas User Files). En spelen maar. Ik heb het gezien ja! Super! Dank je wel!
Recommended Posts