Jump to content

GTA TLAD - Waar de Nieuwe Motors/Auto's in Freemode?

LordSm0ke

Recommended Posts

Eey mense. Ik speel nu een tijdje The Lost and Damned en ik heb een vraagje en ik weet niet of jullie die ook zijn opgevallen. Online heb je wel alle nieuwe wapens, kleding maar niet de nieuwe motors en auto's in freemode. Er rijden alleen maar nog de gewone rond. Geen hakuchou custom of een double T? Weet iemand wat de reden is ofso?

Delen op andere websites

Er zijn wel wat nieuwe motoren, van die gang choppers..

Aan de andere kant zijn er veel voertuigen uitgehaald zoals de Turismo en de Super GT (en nog vele anderen), opzich wel jammer dat je maar zo weinig keuze hebt in de MP... :duh:

Delen op andere websites

Er zijn wel wat nieuwe motoren, van die gang choppers..

Aan de andere kant zijn er veel voertuigen uitgehaald zoals de Turismo en de Super GT (en nog vele anderen), opzich wel jammer dat je maar zo weinig keuze hebt in de MP... :duh:

inderdaad. Maar ik heb geen gang choppers gezien.. wel de standaart zoals de freeway, zombie, maar niet veel anderen hoor :O.. De choppers op de airport zijn ook weggehaald. Hopelijk maken ze een update en veranderen ze dit snel!.. Dan hebben we een keer weer nieuwe auto's en motors en dan kunnen we er geen gebruik van maken :duh:

Delen op andere websites

Eey mense. Ik speel nu een tijdje The Lost and Damned en ik heb een vraagje en ik weet niet of jullie die ook zijn opgevallen. Online heb je wel alle nieuwe wapens, kleding maar niet de nieuwe motors en auto's in freemode. Er rijden alleen maar nog de gewone rond. Geen hakuchou custom of een double T? Weet iemand wat de reden is ofso?

Ja R* heeft ze niet in Free Mode en Party Mode gestopt. Kortom: Er moet een patch komen of we zullen nooit met de nieuwe voertuigen online kunnen kloten...

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...