Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

heej,

ik heb ongeveer een jaar gelden gta sa gekocht en samen met een vriend hem gedowngrade naar v1.1

en de mods werkte perfect, nu heb ik mijn pc opnieuw geinstalleerd en gta nog eens geinstalleerd.

ik heb SAMI v1.1 gedownload en al een aantal mods maar ik moet de game nog downgraden naar v1.1

ik heb de patch gedownload op nomorehotcoffee.com en de europese versie gekozen als ik de aanwijzingen volg

en gta_sa.exe in de map gta san andreas open via het installatieschermpje van de patch krijg ik de foutmelding :

old file not found. however, a file of the same name was found. No update done since file contents do not match.

wat heb ik fout gedaan en wat moet ik doen om het probleem op te lossen? :O

Mvg Yves

Geplaatst:

Je haalt teveel door elkaar yves1111. Je zegt dat je een jaar geleden GTA SA hebt gekocht, grote kans dus dat jij versie 2 van het spel in je bezit hebt. De patch die van versie 1 versie 1.1 maakt is speciaal voor versie 1 en daar heb jij dus niets aan voor jou versie 2. Om modificaties te kunnen aanbrengen op een versie 2 spel moet je je spel eerst moddable maken met de zogenaamde downgrader. Hiermee blijf je nog steeds versie 2 behouden maar is het dus mogelijk om modificaties aan te brengen.

>>Klik hier om direct naar de download-database te gaan om de downgrader te downloaden.<<

Veel plezier ermee. ^_^

Geplaatst:
Je haalt teveel door elkaar yves1111. Je zegt dat je een jaar geleden GTA SA hebt gekocht, grote kans dus dat jij versie 2 van het spel in je bezit hebt. De patch die van versie 1 versie 1.1 maakt is speciaal voor versie 1 en daar heb jij dus niets aan voor jou versie 2. Om modificaties te kunnen aanbrengen op een versie 2 spel moet je je spel eerst moddable maken met de zogenaamde downgrader. Hiermee blijf je nog steeds versie 2 behouden maar is het dus mogelijk om modificaties aan te brengen.

>>Klik hier om direct naar de download-database te gaan om de downgrader te downloaden.<<

Veel plezier ermee. ^_^

Ik heb nog een vraag , ik weet niet of ik hiermee geholpen kan worden maar ik heb het gedownload en het is een RAR-bestand en ik zie het staan bij mijn documenten als een soort wit blaadje met een vouwtje erin als pictogram.

moet ik het bestand in een bepaalde map opslaan of met een bepaald programma openen dit is mij niet helemaal duidelijk.

Geplaatst:

dit is een gecomprimeerd archief, deze kan windows uit zichzelf niet openen.

om deze uit te pakken heb je een tool zoals winrar nodig.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...