Wesley Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 Dag mensen! Ik ben zelf weer even een beetje gaan kloten met Photoshop, ik heb dit even gemaakt: Onthoud 1 ding, ik ben echt nog amateur met Photoshop! Gelieve zoveel mogelijk tips te plaatsen zodat ik er in de toekomst iets aan heb Thanks a lot! Wesley Reageren
GTA Haas Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 Ben je een beginner? Je hebt een mooie signature, de tekst vind ik ook mooi. Maar het zou mooier zijn als Master Chief voor de effecten staat. Dat is een minpuntje, een mooie sig verder! Een 8.3/10 Reageren
Timske Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 Het is de bedoeling dat je render opvalt niet je achtergrond. Verder ziet het er vet uit! Je bent beter dan mij, ik ben een photoshop nubbie. Ik vind het erg mooi geworden, zo te zien heb je veel tutorials gevolgd. Ga zo door het word al erg mooi 8/10 Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 Voor een begin is het zeker niet verkeerd wesley!! Toch zou ik je ook aanraden om je render meer te laten opvallen, Ook het witte spooky look vind ik een beetje teveel van het goeie. Voor de rest wel een aardige signature 7/10 Reageren
Wesley Geplaatst: 24 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 maart 2009 Bedankt mensen voor de tips en becijferingen! Ik zat inderdaad een beetje te twijfelen of ik die render wel zo moest doen, maarja, ik zelf persoonlijk gezien vind het er zo wat leuker uit zien, dan dat de render er helemaal uitsteekt zeg maar, volop zichtbaar dus. Anyway, nog meer tips? Reageren
preshantram Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 haal je render een stuk naar voren zodat de strepen niet over hem zitten en maak het wat groter Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.