GTA-VIP Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 Als ik een 100% savegame heb, dan laad GTA helemaal, alleen dan gaat hij eruit en zegt ie dat GTA niet meer werkt. Ik heb gta V2 maar ik heb hem met dat progamma v1 gemaakt. Alvast bedankt Reageren
Remi-X Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 Als ik een 100% savegame heb, dan laad GTA helemaal, alleen dan gaat hij eruit en zegt ie dat GTA niet meer werkt. Ik heb gta V2 maar ik heb hem met dat progamma v1 gemaakt.Alvast bedankt Heb je zowel SaveGame versie 1 als 2 geprobeert? Want meestel, als je met een programma downgrade, heb je nog wel V2 savegames dacht ik. Probeer dus beide versies eens Reageren
GTA-VIP Geplaatst: 22 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 Ok, voor de 5de keer, misschien breng jij geluk... Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 Ik heb gta V2 maar ik heb hem met dat progamma v1 gemaakt.Dit kan niet / is niet mogelijk. Je behoudt nog altijd versie 2, dus kan je geen versie 1 savegames laden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.