robinstoter Geplaatst: 23 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2009 (bewerkt) ? Bewerkt: 23 maart 2009 door robinstoter Reageren
robinstoter Geplaatst: 23 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2009 Rockstar heeft het modden natuurlijk niet geblokeerd zodat jullie alsnog het spel helemaal kunnen vergallen. En robin, ga nou maar lekker zelf zoeken. Hoezo? Jij doet alsof het illegaal is ofzo... Je download deze gemodificeerde filelist.pak En stopt het in C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV\pc\data. Ja maar als ik Mp wil doen komt er dit: Moet ik er ook nog andere bestanden in zetten? Reageren
Sprunk Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Geplaatst: 23 maart 2009 Als je nou eens lekker zelf gaat zoeken, komt het allemaal wel goed. Reageren
TahR78 Geplaatst: 24 maart 2009 Rapport Geplaatst: 24 maart 2009 (bewerkt) Rockstar heeft het modden natuurlijk niet geblokeerd zodat jullie alsnog het spel helemaal kunnen vergallen. En robin, ga nou maar lekker zelf zoeken. Hoezo? Jij doet alsof het illegaal is ofzo... Je download deze gemodificeerde filelist.pak En stopt het in C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV\pc\data. Ja maar als ik Mp wil doen komt er dit: [Le Censuur de Foto ]Moet ik er ook nog andere bestanden in zetten? De foutmelding lijkt me vrij duidelijk, het betekent dat je geen mods kan gebruiken in multiplayer. Bewerkt: 24 maart 2009 door TahR78 Reageren
wesley123 Geplaatst: 24 maart 2009 Rapport Geplaatst: 24 maart 2009 niet dus, op gtaforums.com alleen al zijn meerdere topics te vinden over het modden emt gta4Ja allemaal engels gelul.ik kan nergens iets goeds vinde naja, veel plezier dan verder zonder mods he, dan ga je neit veel vinden. Dat is het grootste forum over gta ter wereld dus als je eht daar niet vind vind je eht nergens Reageren
TahR78 Geplaatst: 24 maart 2009 Rapport Geplaatst: 24 maart 2009 niet dus, op gtaforums.com alleen al zijn meerdere topics te vinden over het modden emt gta4Ja allemaal engels gelul.ik kan nergens iets goeds vinde naja, veel plezier dan verder zonder mods he, dan ga je neit veel vinden. Dat is het grootste forum over gta ter wereld dus als je eht daar niet vind vind je eht nergens God, is het bij niemand nog opgekomen? De derde patch gewoon verwijderen? (IV opnieuw herinstalleren en gewoon de eerste twee patches installeren, dacht ik) Reageren
wesley123 Geplaatst: 24 maart 2009 Rapport Geplaatst: 24 maart 2009 niet dus, op gtaforums.com alleen al zijn meerdere topics te vinden over het modden emt gta4Ja allemaal engels gelul.ik kan nergens iets goeds vinde naja, veel plezier dan verder zonder mods he, dan ga je neit veel vinden. Dat is het grootste forum over gta ter wereld dus als je eht daar niet vind vind je eht nergens God, is het bij niemand nog opgekomen? De derde patch gewoon verwijderen? (IV opnieuw herinstalleren en gewoon de eerste twee patches installeren, dacht ik) maar nog zou hij dan naa een engelse of duitse site moeten Reageren
Sprunk Geplaatst: 25 maart 2009 Rapport Geplaatst: 25 maart 2009 Zonder derde patch kan je niet meer inloggen op GFWL, en dus kun je niet meer in multiplayer. Dus geen slim idee. Reageren
robinstoter Geplaatst: 25 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2009 Zonder derde patch kan je niet meer inloggen op GFWL, en dus kun je niet meer in multiplayer. Dus geen slim idee. Inderdaad, ik wil wel multiplayer doen. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 25 maart 2009 Rapport Geplaatst: 25 maart 2009 Conclusie: zonder 3de patch geen MP met mods geen MP Wil je dus de MultiPlayer gebruiken: mods verwijderen 3de patch installeren Reageren
robinstoter Geplaatst: 25 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2009 Conclusie: zonder 3de patch geen MP met mods geen MP Wil je dus de MultiPlayer gebruiken: mods verwijderen 3de patch installeren Ja daar ben ik ook achter nu ja maar ik hoorde dat je iets met files.pak moest doen . dat je het dan wel kon Reageren
wesley123 Geplaatst: 25 maart 2009 Rapport Geplaatst: 25 maart 2009 ff voor de duidelijkheid, je kunt de map gta4 kopieren, dan gebruik je de een voor mods en de ander voor mp, net zo makkelijk. Reageren
robinstoter Geplaatst: 25 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2009 ff voor de duidelijkheid, je kunt de map gta4 kopieren, dan gebruik je de een voor mods en de ander voor mp, net zo makkelijk. ja , ik installeer telkens v1.2 als ik mods wil doen. en v1.3 als ik mp wil doen Reageren
robinstoter Geplaatst: 25 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2009 Maar ik heb nu gezien in MP dat sommige mensen nog wel cheats hebbe, zoals carspawne enz. Reageren
wesley123 Geplaatst: 25 maart 2009 Rapport Geplaatst: 25 maart 2009 dat komt omdat dat 'externe' mods zijn, die zitten dus niet in het spel maar draaien erbuit in hun eigen .exe Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.