X-Qyeh Geplaatst: 25 maart 2009 Rapport Geplaatst: 25 maart 2009 Werkt dit gewoon op de laatste versie van de Asi-loader van Alexander Blade? Reageren
Stoter1992 Geplaatst: 25 maart 2009 Rapport Geplaatst: 25 maart 2009 (bewerkt) Werkt dit gewoon op de laatste versie van de Asi-loader van Alexander Blade? Ik krijg dit bericht steeds: Het enige wat help is Gta gewoon helemaal opnieuw te installeren Bewerkt: 25 maart 2009 door Stoter1992 Reageren
Dvt Geplaatst: 26 maart 2009 Rapport Geplaatst: 26 maart 2009 Werkt dit gewoon op de laatste versie van de Asi-loader van Alexander Blade? Ik krijg dit bericht steeds: Het enige wat help is Gta gewoon helemaal opnieuw te installeren Ja duh. GTA checkt vanaf patch 1.0.3.0 of je wel alle originele bestanden hebt. Zoniet, kun je niet online. En aangezien je bij een asiloader een bestand moet vervangen klopt dat wel. Reageren
Stoter1992 Geplaatst: 26 maart 2009 Rapport Geplaatst: 26 maart 2009 Werkt dit gewoon op de laatste versie van de Asi-loader van Alexander Blade? Ik krijg dit bericht steeds: Het enige wat help is Gta gewoon helemaal opnieuw te installeren Ja duh. GTA checkt vanaf patch 1.0.3.0 of je wel alle originele bestanden hebt. Zoniet, kun je niet online. En aangezien je bij een asiloader een bestand moet vervangen klopt dat wel. Ja maar ik deed repair , dan kome alle originele bestanden er toch gewoon weer in? Reageren
Stoter1992 Geplaatst: 26 maart 2009 Rapport Geplaatst: 26 maart 2009 Nu moet ik online activation doen maar het lukt niet hij stopt bij 30% dan komt er een error Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.