Jump to content

B.I.C.H. Attack

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

misschien weten jullie het al, maar ik ben bezig met een film,

de titel is B.I.C.H. Attack

ik speel een computerhacker die zich tegen de B.I.C.H. (Ban Illegale Computer Hackers) stichting keert.

één van de Posters:

bichattackposter7lv.th.jpg

het genre:

Action/Comedie

Het verhaal:

Na een mislukte arrestatie op Brain de B. de superhacker, word er een grote aanval voorbereid op de B.I.C.H. stichting, maar onder leiding van Peter R. Bevries is de B.I.C.H. stichting ook een aanval aan het voorbereiden op Brain de B. en ze hulpjes onder de naam B.I.C.H. Attack, tussendoor arresteerd Peter R. Bevries een paar andere hackers en elimineert hij Gillias A. de baas van de TerrorHackers en de grote vijand van Peter R. Bevries en de B.I.C.H. stichting, maar welke van de beide partijen zal deze stille oorlog winnen?

De verwachte releasedatum:

15 Juli 2005

Official Site:

www. JoLoyZ Movies .tk

de opnames beginnen woensdagmiddag.

als je hier een leuke reactie op heb wil ik het graag horen.

Bewerkt: door Aloyz
Geplaatst: (bewerkt)

Opzich leuk idee, maar je doet net of het een Hollywood film is :lol:

Waarmee neem je het op en waar, het lijkt mij namelijk niet zoveel aan om naar een computer te kijken waar je ziet hoe een hacker bezig is.

Hoeveel MB word de film en hoelang duurt hij, dat kan je er beter bijzetten.

"Officiele" site mag natuurlijk wel in vorm van een link ;)

Bewerkt: door Slimm
Geplaatst:

Waarmee neem je het op en waar, het lijkt mij namelijk niet zoveel aan om naar een computer te kijken waar je ziet hoe een hacker bezig is.

dat ik het allemaal zo aandik is natuurlijk expres, er komen heel veel buitenscenes in, de speelduur kan ik nog niet zeggen (het aantal MB's dus ook niet) omdat we nog niet begonnen zijn. ik neem het op in de stad purmerend (vlakbij amsterdam) omdat ik hier woon.

Geplaatst:

dat ik het allemaal zo aandik is natuurlijk expres, er komen heel veel buitenscenes in, de speelduur kan ik nog niet zeggen (het aantal MB's dus ook niet) omdat we nog niet begonnen zijn. ik neem het op in de stad purmerend (vlakbij amsterdam) omdat ik hier woon.

En met wat ga je het maken? Camera? Digitale Fotocamera [Met filmrecorder]

Ik woon trouwens vlakbij je.. Mischien ken je Opmeer.. Vlakbij Alkmaar en Hoorn.. Maar daar hebben we het niet over.

Geplaatst:

Peter R Bevries. :lol: :lol: :lol: Hoe kom je erop. Haha. Maar leuk idee jongens. Alleen moet het natuurlijk wel een soort persiflage worden maar je BIG wel belachelijk maakt. ;)

Geplaatst:

Als jullie nog leuke ideeën hebben voor de film, laat het gerust horen! we kunnen het script natuurlijk nog aanpassen

(ik ga even weg, me hond heeft gek*tst)

Geplaatst:

Peter Bevries bv afbeelden met een vette nep snor en een soort balkende kapsel.

Dus gewoon 1 van de personnen een nep snor geven en een balkende kapsel en dat hij beetje scheef praat. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...