Jump to content

infernus


GwnHugo

Recommended Posts

Deze vraag is al zo vaak gesteld.

Hier een goede uitleg van Hanneswasco ^_^:

Ik raad je aan om dit topic eens te bekijken. Daar staan al genoeg tips waarmee je een Infernus kan bemachtigen. Deze zijn:

  • Bryce's infernus
    In deze missie krijg je een Infernus van Bryce en Bernie
  • Stevie's Car Theft
    Eén van de Car Theft's is een Infernus.
  • Race
    Start een Race van Brucie met een sportwagen (zoals de Turismo, die je hier kan vinden. En vaak zal één van je tegenstanders een Infernus hebben. Let op: dit is wel meestal pas vanaf dat je de race voor de 2de keer speelt!
  • Multiplayer (GTA) Race
    Start in de multiplayer van GTA IV een (GTA) Race, en kies bij 'Supercars' de Infernus.
  • Zoek de auto op straat
    Zoek gewoon een Infernus op straat. Als je zelf in een sportwagen rond rijd dan heb je meer kans dat je de Infernus tegenkomt.

Bedankt Hannes om me zo veel typewerk te omzeilen :).

Link to comment
Delen op andere websites

k heb het hele spel doorgezocht mar ik kan die infernus maar nie vinden, :N

weet iemand wel waar ie is?

het is namelijk de vetste car van het spel

Als je alle missie's van Bernie hebt voltooid krijg je een oranje Infernus cadeau, dat is dan ook maar de enige oranjue Infernus in het spel, ook moet je voor Stevie en Brucie een Infernus jatten. Als je dat doet dan zie je wel vaker Infernussen rondrijden. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Meestal als je in bepaalde auto's rondrijd duiken die ook meer terwijl je aan het rijden bent. Ik reed dus in de oranje Infernus (van Bernie) en ik zag een blauwe. Ik heb ze gewoon beide opgeslagen voor m'n huis. Net als de lijken wagen. Na die missie jatte ik die en zette het op de save spot :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...