OGfromDC Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2009 Ik heb een vraag over deze trophy, ik ben net opnieuw begonnen om deze te kunnen behalen, maar nu vroeg ik me af of je tijd blijft verder lopen terwijl je aan et spelen bent in multiplayer??? grtz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
---Elias--- Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2009 Neen, dit telt enkel in singleplayer. Maar als je die trophy/achievement wilt halen raad ik je aan om eerst de Main-misions te doen en dan de Sub-missions . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
OGfromDC Geplaatst: 22 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2009 Neen, dit telt enkel in singleplayer.Maar als je die trophy/achievement wilt halen raad ik je aan om eerst de Main-misions te doen en dan de Sub-missions . Ok bedankt, en als het spel op start staat loopt de tijd ook niet verder he?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_KoE_Mzungu Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2009 ... en dan de Sub-missions .Waarom de sub-missions? >>klik<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2009 Neen, dit telt enkel in singleplayer.Maar als je die trophy/achievement wilt halen raad ik je aan om eerst de Main-misions te doen en dan de Sub-missions . Ok bedankt, en als het spel op start staat loopt de tijd ook niet verder he?? Nee hoor, want dan moet hij nog laden he Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rakker126 Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2009 Hij is heel simpel ik had hem binnen 12 uur Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
---Elias--- Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2009 ... en dan de Sub-missions .Waarom de sub-missions? >>klik<< Wel, ik bedoelde dat hij eerst de Main-missions moest doen zodat hij de Trophy heeft, endan als hij zin heeft de Sub-Misions . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2009 Zelfs cutscenes tellen niet me. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rakker126 Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2009 Nee, die heb ik ook allemaal gekeken. Ik zag ergens een domme tip: Dan moet je alleen de cut-scenes kijken die leuk zijn Niet doen dus, is onzin! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
OGfromDC Geplaatst: 22 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2009 Nee, die heb ik ook allemaal gekeken. Ik zag ergens een domme tip:Dan moet je alleen de cut-scenes kijken die leuk zijn Niet doen dus, is onzin! Ja ik had de game al uitgespeeld maar toen was men ps3 nog niet op internet aangesloten, daarom dat ik nu opnieuw ben begonnen voor de trophy's te halen..in 30 u speel ik em zeker uit, maar ik wou wel zeker zijn dat de multiplayer niet meetelde Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.