Jump to content

comet


mircer

Recommended Posts

hoe kan je die autos jatten voor stevie ik kan al naar alqonqouan niet goed gespeld maar moet ik nog meer missies doen

Stevie's Car Thefts zullen beschikbaar worden na de missie Smackdown (en No. 1). Dat is een missie in Alderney, waar jij dus nog even zult voor moeten doorspelen. Verder vind je alle informatie gewoon op WikiGTA.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Gta Bram

    5

  • Tommy-Vercetti

    3

  • mircer

    3

  • rakker126

    2

De Comet kan je krijgen na de missie van Brucie Kibbutz No.1 als cadeau van hem. Let wel op; deze Comet is de enige gele/oranje Comet die in het spel te vinden is. Bewaar hem dus goed. Voor Stevie, bij Stevie's Car Theft moet je hem ook stelen. Deze mag je niet houden. Verder, als je in een sportwagen rijdt bijv. SuperGT, Turismo enz. dan zie je de Comet wel ergens verschijnen, op de snelweg rijden veel auto's dus daar heb je de meeste kans. Succes! :)

Link to comment
Delen op andere websites

De Comet kan je krijgen na de missie van Brucie Kibbutz No.1 als cadeau van hem. Let wel op; deze Comet is de enige gele/oranje Comet die in het spel te vinden is. Bewaar hem dus goed. Voor Stevie, bij Stevie's Car Theft moet je hem ook stelen. Deze mag je niet houden. Verder, als je in een sportwagen rijdt bijv. SuperGT, Turismo enz. dan zie je de Comet wel ergens verschijnen, op de snelweg rijden veel auto's dus daar heb je de meeste kans. Succes! :)

Bewaar hem goed? Ik had hem staan op m'n parking in Bohan. Ik save the game..... Weg auto. Echt. Ik denk dat ik op het moment dat ik naar binnen ging iemand tegen de auto knalde waardoor hij van de parking af rolde. Anders weet ik het ook niet.

Link to comment
Delen op andere websites

De Comet kan je krijgen na de missie van Brucie Kibbutz No.1 als cadeau van hem. Let wel op; deze Comet is de enige gele/oranje Comet die in het spel te vinden is. Bewaar hem dus goed. Voor Stevie, bij Stevie's Car Theft moet je hem ook stelen. Deze mag je niet houden. Verder, als je in een sportwagen rijdt bijv. SuperGT, Turismo enz. dan zie je de Comet wel ergens verschijnen, op de snelweg rijden veel auto's dus daar heb je de meeste kans. Succes! :)

Bewaar hem goed? Ik had hem staan op m'n parking in Bohan. Ik save the game..... Weg auto. Echt. Ik denk dat ik op het moment dat ik naar binnen ging iemand tegen de auto knalde waardoor hij van de parking af rolde. Anders weet ik het ook niet.

Je moet hem ook op slot zetten d.m.v. de knop in te houden waar je mee af/uitstapt. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Wanneer je Hating the Haters van Bernie Crane nog niet hebt gedaan heb je hier ook nog een kans. Wanneer je de openings cutscene hebt bekeken zal er namelijk links ook altijd een Comet staan. Het is een zilveren, wat een kleur is die ik nog niet op de weg ben tegengekomen. Dus misschien ook nog in een speciaal kleurtje. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Wanneer je Hating the Haters van Bernie Crane nog niet hebt gedaan heb je hier ook nog een kans. Wanneer je de openings cutscene hebt bekeken zal er namelijk links ook altijd een Comet staan. Het is een zilveren, wat een kleur is die ik nog niet op de weg ben tegengekomen. Dus misschien ook nog in een speciaal kleurtje. :)

Bij zijn missie's staan er altijd sportwagens met een speciale kleur.

zo zag ik bij de 1ste missie een oranje 'Grotti Turismo' staan.

bij de 2de idd de zilveren comet.

bij de 3de zie je er een SuperGT maar omdat je tijdens die missie gaat varen kom je niet langs dat huis.

Link to comment
Delen op andere websites

De Comet kan je krijgen na de missie van Brucie Kibbutz No.1 als cadeau van hem. Let wel op; deze Comet is de enige gele/oranje Comet die in het spel te vinden is. Bewaar hem dus goed. Voor Stevie, bij Stevie's Car Theft moet je hem ook stelen. Deze mag je niet houden. Verder, als je in een sportwagen rijdt bijv. SuperGT, Turismo enz. dan zie je de Comet wel ergens verschijnen, op de snelweg rijden veel auto's dus daar heb je de meeste kans. Succes! :)

Bewaar hem goed? Ik had hem staan op m'n parking in Bohan. Ik save the game..... Weg auto. Echt. Ik denk dat ik op het moment dat ik naar binnen ging iemand tegen de auto knalde waardoor hij van de parking af rolde. Anders weet ik het ook niet.

Je moet hem ook op slot zetten d.m.v. de knop in te houden waar je mee af/uitstapt. :)

Het helpt niks of je hem op slot zet ja of nee. Ik heb het geprobeerd. 2 Turismo's op mijn parking gezet:

1 op slot, en de ander open. Toen ben ik verder gegaan met de storyline, en 6 ingame dagen later stonden ze er nog.

Link to comment
Delen op andere websites

De Comet kan je krijgen na de missie van Brucie Kibbutz No.1 als cadeau van hem. Let wel op; deze Comet is de enige gele/oranje Comet die in het spel te vinden is. Bewaar hem dus goed. Voor Stevie, bij Stevie's Car Theft moet je hem ook stelen. Deze mag je niet houden. Verder, als je in een sportwagen rijdt bijv. SuperGT, Turismo enz. dan zie je de Comet wel ergens verschijnen, op de snelweg rijden veel auto's dus daar heb je de meeste kans. Succes! :)

Bewaar hem goed? Ik had hem staan op m'n parking in Bohan. Ik save the game..... Weg auto. Echt. Ik denk dat ik op het moment dat ik naar binnen ging iemand tegen de auto knalde waardoor hij van de parking af rolde. Anders weet ik het ook niet.

Je moet hem ook op slot zetten d.m.v. de knop in te houden waar je mee af/uitstapt. :)

Het helpt niks of je hem op slot zet ja of nee. Ik heb het geprobeerd. 2 Turismo's op mijn parking gezet:

1 op slot, en de ander open. Toen ben ik verder gegaan met de storyline, en 6 ingame dagen later stonden ze er nog.

Helpt alleen tegen cops die je auto pakken ze pakken namelijk nooit auto's die opslot staan alleen die open staan

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de comet één van de fijnste auto's van het spel ^_^

Vind ik ook.

hij trekt lekker snel op en hij heeft meschien wel de beste grip van alle sportwagens.

Alleen vind ik de achterkant niet zo mooi.

maar dat is natuurlijk mijn mening. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de comet één van de fijnste auto's van het spel ^_^

Offtopic: ik heb zo het idee dat jij wel erg graag meer berichten wil :D

Ontopic: Er gaat toch niks boven de infernus, supersnel, goeie grip, en het belangrijkste: je kan onder andere auto's door :tu: En hij heeft een mooi achterkant!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de comet één van de fijnste auto's van het spel ^_^

Offtopic: ik heb zo het idee dat jij wel erg graag meer berichten wil :D

Ontopic: Er gaat toch niks boven de infernus, supersnel, goeie grip, en het belangrijkste: je kan onder andere auto's door :tu: En hij heeft een mooi achterkant!

met de snelheid en het uiterlijk ben ik het met je eens maar de grip juist weer niet.

hij glijd veel te snel uit.

vooral als het regent.

je kan er helaas niet mee driften omdat hij vierwielaandrijving heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Ook een makkelijke manier om er eentje te laten spawnen is Brucie bellen voor een race. Grote kans dat er Comet's meerijden. Nou je schiet zon kerel dan dus door de voorruit en je hebt je Comet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...