Jump to content

Gta iv kan niet opgeslachen worden


ste3fy

Recommended Posts

Hallo forumerz,

Kun je gta iv ook opslaan als je je niet wilt aanmelden op games for windows life?

want als ik dat annuleer kan ik hem niet opslaat.

Alvast bedankt.

Leer Nederlands. Verder zijn er diverse offline-cracks te vinden op het net, en waarschijnlijk staat je antwoord al op de site.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo forumerz,

Kun je gta iv ook opslaan als je je niet wilt aanmelden op games for windows life?

want als ik dat annuleer kan ik hem niet opslaat.

Alvast bedankt.

Leer Nederlands. Verder zijn er diverse offline-cracks te vinden op het net, en waarschijnlijk staat je antwoord al op de site.

Uhm, ik kan hem duidelijk verstaan hoor. :{ Over cracks word hier niet gepraten, dat word gebruikt bij illegale games. Maar volgens mij kan je je wel aanmelden bij games for Windows Life en daarna opslaan. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

ok maar ik heb zo'n account maar als ik me dan wil aanmelden zegt hij dat ik me niet kan aanmelden omdat ik offline wil spelen

Heb mijn optie al gegeven. Heb je een legale versie?

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt met een off-line account ook niet op multiepleejer. :N

En je moet zijn aangemeld bij GFWL. Of het dan een online of offline account is maakt niet uit. Anders kun je niet saven.

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt met een off-line account ook niet op multiepleejer. :N

En je moet zijn aangemeld bij GFWL. Of het dan een online of offline account is maakt niet uit. Anders kun je niet saven.

ja dat is dus raar want het is een legale versie en heb een gfwl account heb het ook al gelinkt naar gta iv maar als ik dan zeg saven dan zegt hij meld u

aan op internet maar dat wil ik niet

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is illegaal.

Kijk, als je GTA hebt opgestart druk je op de "home" knop op je toetsenbord. Dan krijg je een scherm van GFWL. Je moet je dan aanmelden erop, en eventueel zelfs eerst registreren. Dan kun je, als het goed is en met de legale versie, gewoon saven als je bent aangemeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo forumerz,

Kun je gta iv ook opslaan als je je niet wilt aanmelden op games for windows life?

want als ik dat annuleer kan ik hem niet opslaat.

Alvast bedankt.

Je hoeft helemaal geen cracks te gebruiken want je kunt gewoon een offline GFWL account aanmaken. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...