Remi-X Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Geplaatst: 23 maart 2009 Hey, ik zag laatst in een SA:MP server dat je naar Liberty City kon teleporteren, maar kan je hier ook komen met MTA Race? Want dan ben ik namelijk van plan daar te gaan mapediten, en die grond solid maken. Of moet ik dan objecten ven Liberty City naar een andere plek toe halen? Welk ID nummers zijn het dan? Reageren
David22 Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Geplaatst: 23 maart 2009 Ik neem aan dat je de Map Editor bedoelt? Het antwoord is Nee. Je kan niet met de Map Editor in interiors komen, want je kan ze niet zien. Hier staat dezelfde vraag op het SA-MP forum. Reageren
Simbad_De_Zeeman Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Geplaatst: 23 maart 2009 Ik neem aan dat je de Map Editor bedoelt? Het antwoord is Nee. Je kan niet met de Map Editor in interiors komen, want je kan ze niet zien. Hier staat dezelfde vraag op het SA-MP forum. In de Multi Theft Auto 1.0 map editor kan het wel. Reageren
Remi-X Geplaatst: 23 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2009 (bewerkt) Ow laat maar, k heb de object ID's al. Ik ga buiten ergens op zee dus maar een solid liberty city maken Bewerkt: 23 maart 2009 door Remi-X Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.