Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Om mijn SketchUp ervaringen te verbeteren ben ik begonnen met Wall-E na te maken...

Later bedacht ik me om deze misschien ingame tezetten als CJ ^_^

Ook al is Wall-E al lang uit :schater:

Ik heb tot nu toe:

+De ogen

+De armen

+De romp <--- nu nog lomp... moet nog met kleppen en dingen worden gemaakt :D

+De rupsbanden <--- niet af

Screens:

Wall-E.png

Wall-EE.png

Greetz,

JuniorJoost

Geplaatst:
Het ziet er goed uit, succes ermee. En als ie klaar is ga ik 'm zeker downloaden! :Y

Ik vind hem nogal tegenvallen. Er moet nog heel veel aan gebeuren wil je er iets leuks van maken. Ik zie bijvoorbeeld al enkelzijdige faces, dat gaat erg lelijk in SA worden. Let ook op blauwe en witte faces, blauwe kun je niet zien in SA, witte wel. En om op de blauwe faces te gaan texturen heeft geen zin zeg ik je maar alvast.

Hoe draai je de faces om? Rechtermuisknop op een face > Reverse faces. Of als je er meerdere teglijk dezelfde face wilt geven: Orient faces.

En zeg je nou dat de ogen en arem klaar zijn? Ik vind van niet, kan nog veel meer detail op.

Maar veel succes met je werk verder, ik hoop wel dat het wat word want het is een geinig concept ;)

Geplaatst:

Het model vind ik er redelijk uitzien maar niet goed.

Kijk bijvoorbeeld naar de ogen, de ogen zijn een kleur met daarop nog twee zwarte rondjes.

Ook lijkt het lichaam een vierkante box met een texture.

Toch is het een leuk idee en ziet het er verder aardig uit.

Maar dan wil ik op een van je laatste zinnen terugkomen.

Je wil ''Wall-E'' in-game gaan zetten wanneer hij af is.

Je moet je wel bedenken dat CJ een bottenstelsel heeft, wanneer je het model naar SA wil gaan converteren zul je eerst in 3ds max het bottenstelsel goed moeten zetten.

En dit is volgens mij een aardig prutswerkje.

Toch wens ik je erg veel succes!

Grtz Devanna :cya:

Geplaatst:

Ik ga niet over je model zeuren. Ik kan zover jij dit gemaakt hebt zelf niet eens. (ik ben bagger met g00gle SketchUp :7) Sommige zullen Wall-E ook te kinderachtig vinden. Maar mij lijkt het echt geweldig om in game met Wall-E te kunnen schieten en rijden.

Veel succes met deze mod!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...